657 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Eg er leiar i ein liten ungdomsklubb. Eg har lett merka kor mykje me betalar i moms i løpet av året. Eg har lest litt rundt om det. Eg las at grunnen til at frivillige organisasjonar ikkje er fritatt for moms, er at det er stress å føre momsregnskap. Godt mulig dette, men vil det uansett ikkje spare seg å la eit regnskasbyrå gjere dette? Er det i det heile tatt mulig å ordne til ein momsfri ungdomsklubb? Lenke til kommentar
657 Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Nesten 150 som har lest tråden men ingen svar Er det nokon som har litt peiling på momsfritakelse? Og kan fortelja meg litt om da? Som fordelar og ulempar, avgiftar ol. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det er bemerkelsesverdig få som vet noe konkret om hvordan systemet blir fra og med årsskiftet, men det er meningen frivillige organisasjoner skal bli fritatt for mva uten å måtte registrere seg i mva-manntallet fra 1. januar 2010.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå