johan_august Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei! Trenger nye høyttalere, til ca 1000-2000 brukt. Hører på det meste, men mest hiphop og pop. God bass er et pluss! Har god forsterker. Har tenkt på B&W DM602, men er selvfølgelig åpen for masse forslag:) Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Disse er nye, men hva med Dynavoice F-6? http://www.surround.no/product/468643/_Dyn...-Black-PAR.html Endret 21. november 2009 av M00ds Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hva legger du i en "god forsterker"? DM602 er trivelige høyttalere som jeg har hatt selv, i S3-versjon. Mye annet å låne ørene til. Om hiphop er tingen så burde du kanskje tenke på et par små gulvstående? Litt mer bass.. Jeg hadde de selv sammen med B&W ASW675, en rugg av en subwoofer. Lenke til kommentar
johan_august Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Hva legger du i en "god forsterker"? DM602 er trivelige høyttalere som jeg har hatt selv, i S3-versjon. Mye annet å låne ørene til. Om hiphop er tingen så burde du kanskje tenke på et par små gulvstående? Litt mer bass.. Jeg hadde de selv sammen med B&W ASW675, en rugg av en subwoofer. Vel hadde en god forsterker til jeg sølte cola på den igår(NAD):'( Så nå må jeg bruke en Sony RX-700 som ikke er så bra. Men har funnet ut at jeg legger litt mer penger i høytalerne og kjøper Cerwin Vega:) Men da trenger jeg jo også en mye bedre forsterker. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 CV trenger litt strøm ja.. NAD C375 holder for de fleste, eller en 275.. CV-forsterkerne som HFK selger er ikke verdt mye. Lenke til kommentar
johan_august Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 ja, NAD er kjent og bra merke det. Men kjøpte meg Cerwin Vega VE 12 i dag, fulgte med sony forsterker på 110W. Fungerer bra:) Men jeg tror ikke at Sony'en klarer å få 100% ut av høyttalerne, kan ikke så mye om sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå