multisync Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Her var det nok ikke noe stort problem med bevegelse i folkemengde + at hun hadde en eller annen dude som holdt rundt henne hvis det var balansen det var snakk om. Så vet ikke hva greia var, men en hånd kom da konstant og prøvde å trykke seg plass på det allerede befolkede gjerdet. Endret 29. desember 2009 av multisync Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Å ikke la folk holde på rekkverket er utrolig dårlig gjort, for mange av dem, inkludert meg når det forekommer, gjør det for å holde balansen og unngå å bli revet med av en eventuell moshpit eller lignende. Jeg lar alltid folk bak meg smyge en arm gjennom for å holde seg fast, men prøver dem å snike seg forbi ytterlige, planter jeg en albue i hånda deres Du merker som regel forskjell på folk som må holde seg fast for å holde balansen, og folk som holder seg fast for å kunne dra seg framover og presse og presse og presse. Det er flest av sistnevnte. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du merker som regel forskjell på folk som må holde seg fast for å holde balansen, og folk som holder seg fast for å kunne dra seg framover og presse og presse og presse. Det er flest av sistnevnte. Prøv min taktikk. Vet du hvor vondt det er når en legger vekta på albuen, som tilfeldigvis befinner seg på hånda di? Personen slipper garantert taket Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Prøv min taktikk. Vet du hvor vondt det er når en legger vekta på albuen, som tilfeldigvis befinner seg på hånda di? Personen slipper garantert taket Hehe, joda, jeg har noen triks i ermet. Greia er at jeg har møtt på nok agressive mennesker på konsert til at jeg har blitt litt redd for å ta igjen. Men, hvis det er en sak jeg er villig til å få juling for, er det denne. Oh yeah ^^ Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Å stå med ene handa fast i gjerdet, men alikevel ha en person mellom seg og gjerdet er vel egentlig den beste plassen å stå på når man er på konsert etter min mening. Da får man stå fremst, kan moshe alt man bare orker uten å måtte bruke alle kreftene på og holde seg på bena, pluss at man slipper å bli skvist helt inni gjerdet. Det kan være utrolig vondt til tider! Bedre å bli skvist inni en myk person ;D Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Haha, får krysse fingrene for at du finner en skikkelig tjukkas neste gang, da :b Nei, jeg hadde blitt bra forbanna om jeg ble brukt som buffer for den bak, altså. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det hadde jeg på Maiden. Hver gang jeg ble slengt bakover ble jeg kasta rett inni den store magen hans. Noen må uansett ta støyten. Nummer tre for nummer to, nummer to for nummer en, og nummer en får uheldigvis gjerdet. Men den som står der velger jo selv da, så. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 At det blir sølt litt øl på konsert er det bare å regne med. At det blir litt knuffing lenger fremme er det også bare å regne med. Smil til verden og verden smiler til deg. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 At det blir sølt litt øl på konsert er det bare å regne med. Det vet alle. Poenget er at man skulle ikke burde måtte regne med det. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det vet alle. Poenget er at man skulle ikke burde måtte regne med det. Har du prøvd å bære to eller flere øl i beger gjennom en hel folkemasse før? Å faktisk mene at man ikke burde søle er en relativt håpløs teori. Noen må uansett ta støyten. Nummer tre for nummer to, nummer to for nummer en, og nummer en får uheldigvis gjerdet. Men den som står der velger jo selv da, så. Har ingen problemer med å bli skvist inn til gjerdet. Da forblir du i alle fall hvor du er Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har du prøvd å bære to eller flere øl i beger gjennom en hel folkemasse før? Nei, for jeg er ikke en idiot. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nei, for jeg er ikke en idiot. Men hvis du nå har tre øl, og skal tilbake til kompisene dine. Hva gjør du da? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis jeg står så lang fremme at jeg må brøyte for å komme meg tilbake igjen, da går jeg ikke etter øl. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis jeg står så lang fremme at jeg må brøyte for å komme meg tilbake igjen, da går jeg ikke etter øl. Og der har vi sakens kjerne, dere. Det handler om å bruke sunn fornuft, og prøve å forutse hvilke konsekvenser de valgene man tar kommer til å få. Hvis man i tillegg prøver å ta littegrann hensyn til dem rundt seg, vil jeg mene man er godt på vei mot en bedre verden. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis jeg står så lang fremme at jeg må brøyte for å komme meg tilbake igjen, da går jeg ikke etter øl. Så jeg skal altså ikke få beholde min plass samt få drikke øl, slik at du skal få en god konsertopplevelse? Hva med meg, da? Bør ikke du også ta hensyn til meg? Du vet hva du får på en konsert, og burde vite å leve med det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hvem bør man ta hensyn til: Den som er der for å nyte musikken, eller den som er der for å drikke? Hvis du trenger øl for å få glede av god musikk har du ikke noe på en konsert å gjøre. Endret 30. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hva med den som er der for begge deler? For selv om det finnes noen skikkelige fyllesvin som ikke vil huske noe som helst av konserten dagen etterpå, finnes det likevel enda flere som gjerne nyter konserten, og enda bedre med et par øl. Hvorfor skal du prioriteres? Hvis du lar litt øl på klærne ødelegge humøret ditt har du ingenting på en konsert å gjøre. Endret 30. desember 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) "Hvis du lar noen bulker i bilen din ødelegge humøret ditt har du ikke noe i trafikken å gjøre." Jeg synes ikke det er for meget å forlange litt normal folkeskikk selv om man er på konsert, og jeg ser på å ikke søle øl på folk som normal folkeskikk. Endret 30. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis øl er så viktig for deg så får du heller stille deg litt lengre bak så man slipper å brøyte seg vei. Personlig så tok jeg øldrikking før og etter konserten i stedet for å prøve å gå frem og tilbake, de bak derimot hadde bedre plass til å gå frem og tilbake på, og gulvet var dekket med ølglass da vi gikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå