sufjan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Hvordan får man vist gjenværende batteritid på HP-PCer med Windows 7? Får kun se hvor mange prosent det er igjen på ikonet nede i høyre hjørnet, men ikke selve tiden som gjenstår. I tillegg får jeg opp ett forstørrelsesglass som musepeker titt og ofte. Det forstørrer tekst og bilder hele tiden, noe som er veldig irriterende da jeg ikke vet hvordan jeg skrur det av. Så, noen som vet hva det er og hvordan jeg skrur det av? Endret 30. november 2009 av sufjan Lenke til kommentar
sufjan Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skal komme frem så lenge du ikke har i strømadapteret. Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvordan får man vist gjenværende batteritid på HP-PCer med Windows 7? Får kun se hvor mange prosent det er igjen på ikonet nede i høyre hjørnet, men ikke selve tiden som gjenstår. I tillegg får jeg opp ett forstørrelsesglass som musepeker titt og ofte. Det forstørrer tekst og bilder hele tiden, noe som er veldig irriterende da jeg ikke vet hvordan jeg skrur det av. Så, noen som vet hva det er og hvordan jeg skrur det av? Er bare å holde musepekeren over ikonet som viser batteriet... Y Lenke til kommentar
sufjan Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Om jeg holder muspekeren over ikonet viser det bare hvor mange prosent som er igjen, ikke hvor lenge, altså tid, jeg har igjen. Både med og uten lader plugget i PC. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det tar et par min fra du tar ut strømpluggen til den viser gjenstående tid. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det tar et par min fra du tar ut strømpluggen til den viser gjenstående tid. Det vises ikke på HP. Har en pc med vista og jeg fikk innstallert W7 men det viser ikke tid. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Viser batteritid på alle mine HP-maskiner med både XP, Vista og 7. Lenke til kommentar
sufjan Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Veldig rart og veldig dumt at det ikke blir vist gjenstående tid. Det er jo faktisk ganske viktig om du har en bærbar PC. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 om du har installert w7 selv så kan det være du mangler noen drivere Lenke til kommentar
sufjan Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Win7 er forhåndsinstallert på PCen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå