Gå til innhold

NY pc starter ikke opp!!! (ja,desverre igjen)

Kultom

Anbefalte innlegg

Kammerat av meg kjøpte ny pc for 2 uker siden... den startet når jeg hadde satt den sammen, formatert hardisken og BEGYNT installeringen av Windows XP... MEN... så får jeg en tlf, som sier "FAEN KJETIL!!!!, Den funker jo ikke jo!!!! Den går inn til loadinga av Xp, men så blir den svart før innloggingen!!! JEG SKAL DREPA DEG!!!" og da lurer jeg på, hva kan ha gått galt... har en liten finger på at tempraturen blir for høy... men kanskje det er sjermkortet hans....

specs:

Abit Nf7-s rev 2.0

Athlon Xp 2500+

Sapphire Radeon 9500pro

512 twinmos m/winbond

120gb WD 7200rpm

Enermax 460watts PS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på at du satte på kjøleren rett vei?

Det skal litt til får å setta kjøleren "feil vei". Men det jeg ville gjort var å hentet PC`n og sjekka temp, muligens prøvd en annen CPU eller annet skjermkort. Kan også ta fra hverandre alt sammen for så å sette det sammen igjen..

Lenke til kommentar

så den blåser riktig vei?... ja... btw det er lillebroren til swiftec mx462 eller hva nå enn den heter, og jeg vet ikke navnet på lillebroren...

hakke vært der og sjekket sjøl for jeg gidder ikke, men jeg trur han har temper nærmere 60 men ikke høyere...

zn00ker: litt tungvindt... er litt lat av meg... det er satt sammen riktig det skal garanteres, dette har jeg gjort så mange ganger nå så huff. det er forresten et thermaltake xaser3 kabinett( trur jeg det heter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...