birdy113 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei Jeg har nettop byttet til nextgentel med en Inteno Ruter men nå får jeg ikke kobe lit nettet fordi den ikke klarer og skaffe ip adresse. Noen som vet om en løsning? Driver og stresser med det nå med manuell inntasting Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei Jeg har nettop byttet til nextgentel med en Inteno Ruter men nå får jeg ikke kobe lit nettet fordi den ikke klarer og skaffe ip adresse. Noen som vet om en løsning? Driver og stresser med det nå med manuell inntasting Har du andre ting som greier å koble seg til på det trådløs nettet ? Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Hei Jeg har nettop byttet til nextgentel med en Inteno Ruter men nå får jeg ikke kobe lit nettet fordi den ikke klarer og skaffe ip adresse. Noen som vet om en løsning? Driver og stresser med det nå med manuell inntasting Har du andre ting som greier å koble seg til på det trådløs nettet ? Pcen min er på Det skrev jeg inn passordet woops så var jeg inne men ps3 klarer ikke og få ip adresse Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 fordi den ikke klarer å skaffe informasjon fra routeren automatisk, typisk med konsoll. Skriv ipconfig/all i 'netsend' (det svarte vinduet folk leker hackere i) så får du opp informasjonen du trenger for å skrive alt inn manuelt på maskina. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har en inteno router jeg sliter mye med jeg og. Nettet detter ut veldig ofte. Kommer dog online med PS3 da, men ikke med MW2 av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 fordi den ikke klarer å skaffe informasjon fra routeren automatisk, typisk med konsoll. Skriv ipconfig/all i 'netsend' (det svarte vinduet folk leker hackere i) så får du opp informasjonen du trenger for å skrive alt inn manuelt på maskina. Du mener vel NETSTAT? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 fordi den ikke klarer å skaffe informasjon fra routeren automatisk, typisk med konsoll. Skriv ipconfig/all i 'netsend' (det svarte vinduet folk leker hackere i) så får du opp informasjonen du trenger for å skrive alt inn manuelt på maskina. Du mener vel NETSTAT? heter netstat på vista, men vil påstå å huske at det het netsend på xp Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 fordi den ikke klarer å skaffe informasjon fra routeren automatisk, typisk med konsoll. Skriv ipconfig/all i 'netsend' (det svarte vinduet folk leker hackere i) så får du opp informasjonen du trenger for å skrive alt inn manuelt på maskina. Du mener vel NETSTAT? heter netstat på vista, men vil påstå å huske at det het netsend på xp Jeg mener det heter "Command Prompt" (EN) eller "Ledetekst" (NO), kan også startes med "cmd.exe". Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hva ser jeg etter? jeg har windows 7. Kobla nettop Laptopen til men den kobler seg heller ikke til. den har XP Endret 21. november 2009 av birdy113 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sorry jeg tok feil. Det er ledetekst det heter, både på xp og på vista. Der skal du skrive inn ipconfig/all så skal du få informasjonen Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 skrev det inn på bærbar pc men den funka ikkje. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Det funker fortsatt ikkje på playstation 3 Error 8013031A Endret 22. november 2009 av birdy113 Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Det funker fortsatt ikkje på playstation 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Rolig med spam nå. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Rolig med spam nå. Takk for god hjelp! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) DU får helt sikkert ikke noe raskere svar ved å spamme tråden hvert 15min om at det FORTSATT ikke virker på maskina di heller. Og holder du en høflig tone så er det større sjangse for at folk faktisk kommer med hjelpende svar til deg også. Og etter ETT søk på google med feilkoden din fant eg denne tråden: http://boardsus.playstation.com/playstatio...sage.id=2382013 Eller denne: http://community.eu.playstation.com/playst...sage.id=1576782 Rot litt rundt der du. Endret 22. november 2009 av SideSwipe Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 vi kom jo med svar som vanligvis er løsningen til problemet. At du enten ikke forstår hva vi sa eller rett og slett bare ikke får det til er ingen grunn til sarkastisk undertone. Du har litt å lære om retorikk og etikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå