the15reasons Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har kjøpt meg den nye PS3 slim (digger den), og kom over www.the15reasons.com. Der sa hun dama at man kan streame alt du har på PC trådløst til PS3 Slim. Er det noen som har erfaringer med det? Evt. vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 det funker fint til det meste som ikke er HD materiale, men det er liten margin før det begynner å hakke selv på vanlig SD vis du kjører litt forskjellig på WLANet. jeg bruker PS3 media server, som har en egen tråd på forumet genialt program spør du meg. Lenke til kommentar
the15reasons Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 det funker fint til det meste som ikke er HD materiale, men det er liten margin før det begynner å hakke selv på vanlig SD vis du kjører litt forskjellig på WLANet. jeg bruker PS3 media server, som har en egen tråd på forumet genialt program spør du meg. Takk for raskt svar:) Hva er "vanlig SD" og "forskjellig på WLANet"? Nå føler jeg meg skikkelig dum - takk skal du ha;) Kan man streame fra mac også? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) HD = High definition, SD = small definition, dvs vanlig ikke hd stuff med forskjellig på wlanet mener jeg vis du har litt forskjellige ting tilkoblet som bruker nettet så vil den effektive hastigheten fort falle til et nivå som kan gjøre at man ikke klarer å streame fort nok til å unngå hakking. tenker på at du har kanskje 2 andre pcer og en printer på det trådløse nettet ditt f.eks. og det siste spørsmålet ditt står besvart i klartekst i linken jeg la inn i forrige post. Endret 20. november 2009 av stich_it Lenke til kommentar
the15reasons Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 HD = High definition, SD = small definition, dvs vanlig ikke hd stuff med forskjellig på wlanet mener jeg vis du har litt forskjellige ting tilkoblet som bruker nettet så vil den effektive hastigheten fort falle til et nivå som kan gjøre at man ikke klarer å streame fort nok til å unngå hakking. tenker på at du har kanskje 2 andre pcer og en printer på det trådløse nettet ditt f.eks. og det siste spørsmålet ditt står besvart i klartekst i linken jeg la inn i forrige post. Takk igjen, da lærte jeg noe i dag også! Har du noen andre tips det kan være greit å vite om:)? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bruk kabel! neida ikke noe must, men det gjør ting enklere og mer stabilt. du bør uansett koble både PC og PS3 til samme router, er noe spekulasjon i at å koble en i en ekstern router og den andre i router/modemet så kan det hindre kontakt mellom de to(både med kabel og WLAN). ellers så er det bare å koble opp å se om det funker. vis det gjør det så er jo det kjempe, vis ikke så kan du jo gå på forumtråden som omhandler programmet og få hjelp. Lenke til kommentar
the15reasons Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Stich_it: Tusen takk for hjelpen. Jeg har fått det til trådløst og alt. Helt konge! Har ikke HD-tv så streamer ikke HD. Kan det ha noe å si at jeg har en rimelig god internett-linje? Er det noen som forslag til gode filmer som jeg bør skaffe meg? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 vis d streamer ting fra internettet så har linja noe å si vis du streamer fra maskin til maskin så skal det ikke ha noe å si. anbefaler band of brothers på blu-ray jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå