Gå til innhold

Streame trådløst på PS3 slim?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det funker fint til det meste som ikke er HD materiale, men det er liten margin før det begynner å hakke selv på vanlig SD vis du kjører litt forskjellig på WLANet.

jeg bruker PS3 media server, som har en egen tråd på forumet genialt program spør du meg.

Takk for raskt svar:) Hva er "vanlig SD" og "forskjellig på WLANet"? Nå føler jeg meg skikkelig dum - takk skal du ha;)

Kan man streame fra mac også?

Lenke til kommentar

HD = High definition, SD = small definition, dvs vanlig ikke hd stuff :p

med forskjellig på wlanet mener jeg vis du har litt forskjellige ting tilkoblet som bruker nettet så vil den effektive hastigheten fort falle til et nivå som kan gjøre at man ikke klarer å streame fort nok til å unngå hakking.

tenker på at du har kanskje 2 andre pcer og en printer på det trådløse nettet ditt f.eks.

og det siste spørsmålet ditt står besvart i klartekst i linken jeg la inn i forrige post.

Endret av stich_it
Lenke til kommentar
HD = High definition, SD = small definition, dvs vanlig ikke hd stuff :p

med forskjellig på wlanet mener jeg vis du har litt forskjellige ting tilkoblet som bruker nettet så vil den effektive hastigheten fort falle til et nivå som kan gjøre at man ikke klarer å streame fort nok til å unngå hakking.

tenker på at du har kanskje 2 andre pcer og en printer på det trådløse nettet ditt f.eks.

og det siste spørsmålet ditt står besvart i klartekst i linken jeg la inn i forrige post.

Takk igjen, da lærte jeg noe i dag også! Har du noen andre tips det kan være greit å vite om:)?

Lenke til kommentar

Bruk kabel! :D

neida ikke noe must, men det gjør ting enklere og mer stabilt.

du bør uansett koble både PC og PS3 til samme router, er noe spekulasjon i at å koble en i en ekstern router og den andre i router/modemet så kan det hindre kontakt mellom de to(både med kabel og WLAN).

ellers så er det bare å koble opp å se om det funker. vis det gjør det så er jo det kjempe, vis ikke så kan du jo gå på forumtråden som omhandler programmet og få hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...