minipusen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg har tenkt å kjøpe wii i julegave til samboeren min, og den skal hovedsaklig brukes på spill med 4 player som f.eks mario kart. Jeg har derfor 2 spørsmål 1) Hvilke kontrollere burde jeg kjøpe som er mest gunstig til flest spill? 2) Kan jeg bruke forskjellige kontroller på samme spill samtidig? F.eks spille mario kart hvor 1 bruker rattet, 1 bruker classic kontroller og 2 bruker wiimote+nunchuk? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) 1. 4 Wii remote med 2 Nunchuk, 1 ratt og 1 classic = Mest gunstig. (Det følger med ratt sammens med mario kart spillet og wii remote sammens med wii play) 2. Ja Endret 20. november 2009 av Mithos Lenke til kommentar
minipusen Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 1. 4 Wii remote med 2 Nunchuk, 1 ratt og 1 classic = Mest gunstig. (Det følger med ratt sammens med mario kart spillet og wii remote sammens med wii play) 2. Ja Takk for svar Da går jeg for det. Har dere foresten tips til flere spill enn mario kart som er gøy i 4 player? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) New super mario bros og wii sport resort er veldig populært i disse dager, men smaken er som baken, for er det noe wii har så er det party spill:P Endret 20. november 2009 av Mithos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå