Alkohoel Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg la merke til at Komplett har gitt ut informasjon om at de skal ha HD 5970 kortene inne 4. Desember (http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=5970)! Er det en grunn til at ingen andre nettbutikker har noe lignende informasjon? Får komplett kortene inn tidligere eller er det bare de som er tidlig ute med informasjon? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ubekreftet = ingen anelse om når egentlig kommer Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Ubekreftet = ingen anelse om når egentlig kommer Hvis de ikke har en anelse om når de kommer ville de ikke skrevet en dato. Jeg er klar over at det ikke er sikkert at de får kortene inn den datoen, men de står ihvertfall oppført hos komplett i motsetning til andre nettbutikker. Uansett, hva er årsaken til at de ikke får kortet før ca 4. desember når kortet ble released 18. november? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ubekreftet = ingen anelse om når egentlig kommer Hvis de ikke har en anelse om når de kommer ville de ikke skrevet en dato. Jeg er klar over at det ikke er sikkert at de får kortene inn den datoen, men de står ihvertfall oppført hos komplett i motsetning til andre nettbutikker. Uansett, hva er årsaken til at de ikke får kortet før ca 4. desember når kortet ble released 18. november? TSMC klarer ikke produsere nok HD5xxx brikker til å dekke etterspørselen. Tviler på at det blir mye kort på lager før utpå nyåret, det lille de evt får inn går nok ut igjen på 1-2-3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå