Gå til innhold

Grafikk problemer i modern warfare2, allt tekst blir firkant bokser

Anbefalte innlegg

Har et grafikk problemer i modern warfare2, all tekst blir firkantige bokser med pixelrot i, nesten som i gamledager med c64. Siden jeg ikke kan se teksten får jeg heller ikke forandret på noe.

Selve spillet ser greit ut. Noen som kan hjelpe?

Endret av Gibos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et grafikk problemer i modern warfare2, all tekst blir firkantige bokser med pixelrot i, nesten som i gamledager med c64. Siden jeg ikke kan se teksten får jeg heller ikke forandret på noe.

Selve spillet ser greit ut. Noen som kan hjelpe?

Har du installert riktig språk? Hvis du f eks installerer et spill med japansk språk på en maskin som ikke kan vise japanske tegn, kan det bli slik. :)

Lenke til kommentar

Gå for en reinstallasjon du, bare for å være sikker. Syns det er pussig hvis maksina sliter med å vise tekst, men ikke spillet.

Siden det er windows 7 på den er den vel forholdsvis ny, og MW2 krever ikke all verden.

Har du kjørt alle windows oppdateringer? Kan ikke se for meg at skrifta kan føre til noen som helst problemer, meget pussig :p

Lenke til kommentar
ta og kast den drit dataen din og kjøp en ny spill pc. så slipper du kanskje slike problemer.

Hvorfor skal jeg kaste en maskin som er gullegod? kom med noe seriøst eller ti stille. MW2 skal være mulig å kjøre på meget svak hardware

Lenke til kommentar
ta og kast den drit dataen din og kjøp en ny spill pc. så slipper du kanskje slike problemer.

Hvorfor skal jeg kaste en maskin som er gullegod? kom med noe seriøst eller ti stille. MW2 skal være mulig å kjøre på meget svak hardware

vis ikke Cod MW2 ikke funker på dataen din, så må du jo skjøne at det er noe fucka med den. sorry ass, men min mening er fortsatt at du kaster den og legger litt peger i en ny gaming maskin.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det hadde vært lurt med ny pc. Men ikke kom med slike usakelige argumenter, det finnes alltid en løsning !

En kamerat av meg har en laptopp med samme skjermkort og han har runna spillet og koste seg hele veien. (For han var cracken problemet :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...