Cuneax Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Med Drag Me to Hell vender Sam Raimi tilbake til røttene og serverer oss en aldri så liten gørrfest. Les mer Lenke til kommentar
abar Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 En av de beste skrekkfilmene jeg har sett. Anbefales! Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hadde gledet meg til denne, men det er en skikkelig B-film... Til tider så dårlig at jeg følte det var pinlig å se på. Greit nok, du skvetter kanskje et par ganger, men det holder ikke når resten av filmen ikke holder mål. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Synes denne filmen er veldig mye bedre enn mye annet i denne sjangeren. Litt makaber humor, skvetter sånn passe uten at det blir oppbrukt. Ikke et mesterverk, men en film jeg likte godt. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Gledet meg til å se denne, så jeg så den (på Blu ray) og ble forferdelig skuffet! Til tider lo vi (så den med noen andre) oss ihjel fordi den var så dårlig laget! Nei rett og slett en skuffende dårlig film! Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sier meg enig med zlinky og crisz. Dette er en gjennomført dårlig film. Kan ikke skjønne at den har såpass bra score på imdb! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Hvis man har sett denne filmen å forventet en tradisjonell skrekkfilm vil man bli skuffet. Dette er i bunn og grunn en morbid sort komedie, og generelt sett vil sorte komedier bli tåpelige om man prøve å ta de seriøst. Jeg synes dette var god underholdning fra start til slutt. Endret 23. november 2009 av miCro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg