Kaplan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei, skal hjelpe til med anskaffelse av en Macbook Pro. Ser at på konfiguratoren på Apple Store er 4GB standard, mens 8GB er en (dyr) opsjon. Jeg har ikke peiling på Mac, kan noen som har det uttale seg om hvor langt du kommer med 4GB? Med det mener jeg - hvor tungt må maskinen brukes før det er verdt det med 4GB ekstra? Hun som skal bruke den jobber med noe grafisk noe, tror det går i photoshop, indesign og lignende ting. Kan man evt etterinstallere mer minne? Eller er det et ikke-reversibelt valg en må ta? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du trenger ikke kjøpe minne fra Apple. For min del kjøpte jeg Mac med minst mulig minne fra Apple, og oppgraderte med minne jeg kjøpte på Komplett. Totalen endte opp langt under det den ville gjort hvis jeg hadde kjøpt fra Apple. Uansett, til de aller fleste bruksområder vil 4GB holde lenge. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Om du vil ha raskere maskin bør du heller titte på SSD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå