Gå til innhold

hvor mye gir gamestopp?

Anbefalte innlegg

hei! jeg har tenk og kjøpe mæ ps3 og har en del ps2 spill æ ønsker og sell:P tenkte at æ kunne sell de på gamestopp. kan noen gi meg en ca pris. alle har stort sett manus, alle har etiket og de fleste ser ut som om jeg har kjøpt dem i går. men det står navnet mitt på noen men men jeg har følgene spill:

crash bandicoot: the wrathof cortex

fifa stret 2

agen hugo: roborumble

bionicle

fifa 04

fifa 05

fifa 06

fifa 07

fifa 08

fifa 09

devil kings

great battle of rome

serious sam: next encounter

ratchet and clank: 3

age of empire 2: the age of kings

the golden compass

under the skin

road trip: adventure

ringenes herre: to tårn

gran turismo: 4

medal of honor: eurpean assault

frequency

ape escape

ratchet and clank: size matters

powerdrome

håper jeg går et veil:) det er ikke nøye om det ikke helt stemmer men sånn ca:P

takk på fårhånd:)

Endret av igxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei sorry for og bryte in men jeg vet ikke OG jeg lurer på kan jeg for.eks gi in 8 xbox 360 spill som funker fint og få kansje 1,2 eller 3 nye 360 spill? har prøvd og finne det ut!

hei:)

du kan eks bytte in 6 spill for eks 1 spill:) TILBUDET NO ER COD 6 FOR 6 XBOX SPILL:)

Lenke til kommentar
Hei sorry for og bryte in men jeg vet ikke OG jeg lurer på kan jeg for.eks gi in 8 xbox 360 spill som funker fint og få kansje 1,2 eller 3 nye 360 spill? har prøvd og finne det ut!

du kan eks bytte in 6 spill for eks 1 spill:) TILBUDET NO ER COD 6 FOR 6 XBOX SPILL:)

ok jeg bare lurte på om jeg kunne bytte in 6 mot et valgfritt et. Som assassins creed.? eller vertfall få penger av en ps2 og spill

Lenke til kommentar

ok jeg bare lurte på om jeg kunne bytte in 6 mot et valgfritt et. Som assassins creed.? eller vertfall få penger av en ps2 og spill

ja det og xD

Lenke til kommentar

Jepp, man tjener jo mer penger på å samle flasker en times tid, enn

man gjør på å bytte inn 20 spill..

Var det noen spill dere fikk 1kr for eller noe sånt forresten?

Så om noen har tenkt å selge PS2 spill, så er det nok bedre å selge dem privat. Får ikke allverdens av det heller, men sikkert litt mer enn det dere to fikk.

Lenke til kommentar

Minimums prisen er 5kr per spill. Du kan ikke få mindre for de. 95% av alle PS2 spill ligger der. Man kan tilogmed få relativt lite for spill til nyere konsoller også. Faktorer som avgjør: Hvor nytt er spillet? Hvor mye solgte spillet da det var nytt, dvs. var det mange som kjøpte det, eller nesten ingen? Er det noen som kjøper det brukt? Hvor mange har allerede byttet inn spillet? <- Det er hovedfaktoren. Du kan oppleve å få mye mer for et eldre spill som ingen har byttet inn siden det var så fett, enn et spill som "alle" byttet inn dagen etter release fordi ingen likte det, selv om spillet er flere måneder eldre, enn det nyeste. Det er derfor PS2 spill er verdt så lite, tenk på hvor mange GTA 3 spill f.eks som har blitt byttet inn i løpet av alle de årene det har vært ute ;) Også fordi PS2 er utgått nå, 2010 = 0 spill på release lister i butikken. Kommer også litt an på om spillet har vært på eller er en del av en kampanje/salg/freebee når du kjøper konsoll f.eks. Håper det hjalp litt med info ;)

Edit: Vi har også noe som heter Refurb Charge, som er en liten sum vi trekker av totalen dersom spillene ser forferdelige ut, og skal i utgangspunktet også trekkes dersom det mangler instruksjonsbok, men er ikke alle som er så strenge på akkurat det. Vi tar derfor inn ødelagte spill også, men da minsker jo totalen. Derfor er det ikke gitt at 10 spill gir minimum 50kr.

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...