Nessi Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei Har aldri hatt trådløst tastatur på min stasjonære pc. Jeg skal bestille fra komplett.no i dag. Og jeg så over diverse tilbud og fant tastaturet jeg har tenkt på veldig lenge og det var på tilbu til 195kr, MEN det er trådløst, kabla versjonen koster 499kr. Tastaturet det er snakk om er: Logitech® Cordless Wave Keyboard Er det mye forskjell under feks spilling? Før var det ivertfall ikke anbefalt med trådløst. Lenke til kommentar
Fiat justitia Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei Har aldri hatt trådløst tastatur på min stasjonære pc. Jeg skal bestille fra komplett.no i dag. Og jeg så over diverse tilbud og fant tastaturet jeg har tenkt på veldig lenge og det var på tilbu til 195kr, MEN det er trådløst, kabla versjonen koster 499kr. Tastaturet det er snakk om er: Logitech® Cordless Wave Keyboard Er det mye forskjell under feks spilling? Før var det ivertfall ikke anbefalt med trådløst. Egentlig ikke, men med trådbasert tastatur slipper du å tenke på batterier og slipper potensielle forstyrrelser av andre radiosendere etc som skulle være i nærheten. Min personlige mening er at et trådbasert tastatur er mer pålitelig. Jeg har forøvrig nå selv tastaturet du nevner trådløst, og det har mer en èn gang irritert meg at mottakeren har blitt dyttet for langt inn på bordet/dettet ned. Rekkevidden på tastaturet til senderen for min del er ikke bedre en maks 30 cm... Så alternativet for min del hadde vært å ha en TYNN ledning eller slik som i dag, en større stygg mottaker som må stå på bordet Utenom dette må det vel være snakk om småpirking...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå