Gå til innhold

Asus X62J Test?

TSlackM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal se om jeg får lastet opp noen bilder,

multimedia panelet over pcen er greit nok det, lyser kun opp når man bruker det.

værre med lysene som er rett nedenfor trackpad'en, de er ganske iriterende

(powerled-hddled-wireless osv) tror ikke disse kan slåes av så satt litt teip der:P,

viften går konstant på veldig lavt nivå, speeder ikke opp selv med

lenge spilling av warcraft 3, ved tyngre spill speeder den litt på men fortsatt

ikke plagsomt, er mer stille enn min gamle dell 1520 under spilling.

har også mulighet til å velge "quiet office" som power mode,

da kjøles pcen passivt og bare diskene som lager lyd(pcen klokkes betraktelig ned da).

Lenke til kommentar

Hei. Har hatt min i noen dager nå. Min umiddelbare reaksjon var at skjermen har forferdelig innsynsvinkel. Sett i "optimal" vinkel er det kun ca 40% av skjermen som er normal, øverst mørkner den og nederst gråer den ut. Har sendt mail til support ang. dette. Noen andre som reagerer på skjermen?

Forøvrig virker maskinen meget bra, og går stille og ikke noe særlig varm.

Lenke til kommentar

Da var jeg i gang på den nye maskinen. Så langt har jeg latt den installere, tatt recovery backup, brukt god med tid på å venne meg til Win7 og å fjerne drit fra maskinen.

Tydelig at Core i7-prosessoren gjør sitt. Har hatt prosessor-monitoring på hele tiden, og på vanlig multitasking i Windows så langt har den hatt en peak på rundt 18%. Det er ikke stort.

Installert et par spill. Begynner med noe litt eldre og jobber meg opp. Så langt har jeg Age of Empires III, Oblivion, og Command and Conquer 3 inne. Maskinen drar ikke overraskende disse med alt skrudd på maks, aldeles flytende.

Maskinen har så langt ikke blitt varm i det hele tatt, og vifta er knapt hørbar ved den bruken jeg har utsatt den for.

Edit; scratch that. Nettoppjoblingen fungerer med annen programvare enn Telenors egen drit.

Ellers blir det nok oppgradering til 7200 RPM HD x2, evt 1x SSD etter at jeg har fått lekt meg ferdig. 5400 rpm HD er en fornærmelse mot den prosessoren.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...