TSlackM Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ser nå at denne bærbaren har kommet på lager hos komplett.no tror det er fler her som har kjøpt den og lurer på i denne sammenheng på hvor varm maskinen blir samt støy?. lurer spesielt på om maskinen er relativt stille samt kald i idle modus(surfing etc), slik at det er en maskin man kan ha på fanget til tider. Takk på forhånd. Stian Lenke til kommentar
Pheo Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jepp, bestilte den nå nettopp, og håper jeg kan hente den allerede nå etter jobb:) Kan komme med litt mer info angående maskinen i løpet av helga Lenke til kommentar
TSlackM Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Supert, har en i bestilling selv fra mpx men der har den ikke kommet på lager enda, så er veldig spent på om dette er rett bærbar for meg. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Dinside har tatt med X62J i en liten sammenligningstest her: http://www.dinside.no/828717/test-store-ba...l-10-000-kroner Lenke til kommentar
TSlackM Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Takk for tipset men syntes det var noe labert skrevet av dinside. ikke et ord om noen av de faktisk støyer eller er varme under bruk, dette er noe jeg synes bør være med i en test av bærbare. Lenke til kommentar
TSlackM Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Hei igjen, har nå mottat min Asus X62J, den bruker M60J hovedkort derfor også går under dette navnet. Godt fornøyd foreløpig, stillegående og ikke for varm, helt grei å ha på fanget. litt harde museknapper ved trackpad'en ellers bra. Alt ialt godt fornøyd med kjøpet foreløpig, dog ikke brukt den mer enn 1 time. Bare spør hvis det er noe dere lurer på angående bærbaren skal jeg gi svar. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Skal du bruke den på fanget ville jeg latt HWMonitor kjørende i bakgrunnen slik at du kan se temperaturene. HWMonitor kan med fordel alltid kjøres i bakgrunnen. Viktig å holde et godt øye med temperatuene. Hvilke temperaturer har prosessorene under load? OCCT et program som kan brukes til det. Utvikler mye varme. Lenke til kommentar
TSlackM Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 ikkenoe å bekymre seg for det altså, blir den for varm orker man ikke ha den på fanget. prosessoren tåler høy temp uansett(klokkes automatisk ned om den blir for varm typisk intel) tilogmed gode gamle pentium 3 var umulig å brenne opp, Amd har sikkert forbedra seg siden den tid de og, pluss det er garanti. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Oi, ikke bra innstilling Desto høyere temperaturer, desto kortere levetid. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hei igjen, har nå mottat min Asus X62J,den bruker M60J hovedkort derfor også går under dette navnet. Godt fornøyd foreløpig, stillegående og ikke for varm, helt grei å ha på fanget. litt harde museknapper ved trackpad'en ellers bra. Alt ialt godt fornøyd med kjøpet foreløpig, dog ikke brukt den mer enn 1 time. Bare spør hvis det er noe dere lurer på angående bærbaren skal jeg gi svar. Asus bruker å være flinke til å sende med stæsj med bærbarene sine, særlig de i den litt dyrere klassen. Vet det følger med både en sekk og skikkelig høyoppløsnings gamer-mus med de maskinene det sitter GTX260 i. Er det med noe slikt ved denne? Jeg får forøvrig min i posten meget snart. Satser på å komme med et review av maskinen når jeg har fått kjørt den litt. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Asus G60VX har GTX 260M, hvor bra vil den klare Crysis? Lenke til kommentar
TSlackM Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 var dårlig med freebies, bare bærbaren igrunn og masse cd-plater. men får jo litt for pengene med denne bærbaren. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Asus G60VX har GTX 260M, hvor bra vil den klare Crysis? Det har du spurt om før og fått svar. Slutt å spam. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Asus G60VX har GTX 260M, hvor bra vil den klare Crysis? Det har du spurt om før og fått svar. Slutt å spam. jada, men jeg vil vite om den klarer det på medium eller high eller very high? Du svarte "veldig bra", kaller ikke det noe informativt svar var dårlig med freebies, bare bærbaren igrunn og masse cd-plater.men får jo litt for pengene med denne bærbaren. hvem skriver du til? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg kan spille på high i 1680:1050, så da regner jeg med at den også kan det. Asusen har bedre skjermkort i utgangspunktet, men er nedklokket litt. Lenke til kommentar
TSlackM Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 stonebro spurte 2 comments ovenfor deg om det fulgte med noe ekstra til bærbaren, regnet ikke det var nødvendig å quote da. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 stonebro spurte 2 comments ovenfor deg om det fulgte med noe ekstra til bærbaren,regnet ikke det var nødvendig å quote da. så det i ettertid ved hvor få fps vil man merke lagging? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Skjer med at de ikke kjører høgere oppløsning egentlig ? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ved under 25FPS vil jeg si, sånn ca. Den grafen viser stasjonære skjermkort. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ved under 25FPS vil jeg si, sånn ca. Den grafen viser stasjonære skjermkort. ops.. hvordan ser man det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå