anders! Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som vet hvor lenge betaen varer? Lenke til kommentar
Gamechill Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Jeg har en til overs da jeg tilfeldigvis vant på www.spillmagasinet.no så viss det er noen som ikke har skaffet så sifra. Gir bort den us koden! Endret 24. november 2009 av Gamechill Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 jeg kunne spille Battlefield på min vanlige konto også, men måtte bruke koden på den amerikanske kontoen Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen som vet om andre muligheter for å få tak i en beta key? Klarte jo selvfølgelig å gå glipp av dette her :S Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg har en til overs da jeg tilfeldigvis vant på www.spillmagasinet.no så viss det er noen som ikke har skaffet så sifra. Gir bort den us koden! Enten så spør du han over eller noen andre som kanskje har en til overs, eller så tror jeg man også får vis man forhåndsbestiller spillet Endret 27. november 2009 av Kasbon Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Viss noen har key til overs, please sendt meg ein. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Gjerne her og, eller om noen har tips om hvor man kan skaffe. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...-keys-free.html Den øverste funket for meg Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Eg to ein av dei på da forumet no, ser ikkje ut som folk tar dei.. ACT fast!!! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Sykt bra spill forresten, går COD4 en høy gang det her Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Noen vennlige forumbrukere som har en BC2-key til overs? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sykt bra spill forresten, går COD4 en høy gang det her Enig, synes det er mye mye bedre enn Modern Warfare spillene. Gleder meg til fullutgaven. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Eg blei veldi imponert over spillet, er ein del bugs, men det er jo det me har beta for... har berre spilt ein runde.. men eigde med sniperen. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sykt bra spill forresten, går COD4 en høy gang det her Kunne ikke vært mer enig. Har spillt betaen noen timer nå, og prøvde ett par runder MW2 nå. Blei jævla lei all hellikoptere og harriere som svever over ett kart som er "5x5" m. Rett og slett irriterndes.(har ca 30 timer) Tviler på att det blir så jævlig mange døgn på detta. Battelfied er mer ett "ordentlig" spill. Synd det ikke kommer før vinter`n er over.. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ikke meninga å dra opp en "gammel" tråd for å være idiot, men fikk PS3 idag, og lurer derfor på om noen har en kode til overs? Jeg regga meg på gamespot og fylte inn på den beta-søknaden men det skjer ingen ting når jeg trykker register, siden bare oppdaterer seg -_- Noen som vet? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 De delte ut Betakoder på spill.no idag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Når er egentlig denne betaen ferdig? Trodde den skulle være ferdig i går men den funker jo nå? Kan det stemme at det som står på "info" når jeg går inn på den på ps3en min er riktig? At det er til januar eller noe? Tviler på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå