praystation Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) For dere som har lyst til å delta på beta´n så gir Gamespot ut 65.000 keys. Det eneste du trenger å gjøre er å registrere deg. Endret 20. november 2009 av praystation Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 For dere som har lyst til å delta på beta´n så gir Gamespot ut 65.000 keys.Det eneste du trenger å gjøre er å registrere deg. takker for tipset,laster ned nå (900mb) Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 "Offer is for U.S. residents only, and requires a PSN account." Så? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Yes, konge! Takker for link Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 "Offer is for U.S. residents only, and requires a PSN account."Så? Hvis du ikke allerede har US PSN konto så må du lage en.... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Er det ikke bare å mekke til en ny US-account da? EDIT: til Markaren Endret 20. november 2009 av tendilenz Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det går ikke på IP altså? Da er det greit. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Da er det på vei ned her og=) Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Når jeg skal lage en US konto så spør de om adresse og jeg får ikke lov å skippe eller skrive noe tull der, hva gjorde dere andre? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Fantastisk, takk, på vei ned nå. johnny87: ja, bare skriv noe tull der, finn f.eks addressen til en eller annen hotell i USA eller noe på Google og skriv inn detaljene derifra! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Bare ikke finn på å legge denne adressen når du skal ha deg US account på psn. 1600 Pennsylvania Avenue NW Washington, DC 20500 Endret 21. november 2009 av Whackedorange Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Sitter og laster ned nå.. Jeg brukte addressa til High woltage tattoo (LA ink) passa bra da eg tok nicket "tattooedboy" hehe... Endret 21. november 2009 av duttebassen Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Så hva er førsteinntrykket folkens? Selv syns jeg det er all mulig grunn til å glede seg til utgivelsen. Tøft kart de har lagt ut som Beta. Særlig morsomt at mye av omgivelsene er ødeleggbare - kartet så helt annerledes ut på slutten av runden Men muligens ikke lett å gjemme seg for tanks i bygninger lenger, da de bare kan skyte ned veggene... Noen som forresten fikk prøvd den drona/"fjernstyrt helikopter"? Satt alltid en annen ved spakene da jeg kom innom så fikk ikke prøvd det. Ellers ble jeg disconnecta endel. Skyldes enten mitt sjabre trådløse eller kanskje at jeg fikk for høy ping over til USA. Må testes litt i kveld igjen. Spilte kun medic-klasse i går som vel forøvrig er identisk med BF2-medic'en? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg kunne spille med min norske konto fant eg ut.. Veldig lovendes dette her. liker Battlefield mye mer enn M.W. spilla. Fikk tilgang til den dronen istad, Men jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle bruke`n... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Da skaffa jeg meg også beta key Var det sånn at det funka å spille med EU bruker bare man laster ned med US konto? Håper BFBC2 har litt mer stemning som og blir mer likt BF2 enn det BC var selv om jeg likte det også. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 ikke lett å bruke den drone-helikopteret.....går greit å fly det men å få sikta inn på noe på bakken krever øvelse.Står man i ro så blir man skutt ned rimelig kjapt....1 skudd med sniper er nok.Det tar også noen sekunder fra lock-on til raketten blir skudt ut......og er man i bevegelse så treffer ikke raketten målet. Så denne trenger øvelse......... Måtte laste ned via US PSN men ingen prob å spille norsk konto. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Førsteinntrykket mitt av Betaen var at jeg likte BC 1 bedre. Kontrollene har blitt mer kronglete og det er en klasse mindre. Grafikken var ikke noe særlig bedre, alt var så veldig lyst bare. Men skal spille mer senere i kveld. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ellers ble jeg disconnecta endel. Skyldes enten mitt sjabre trådløse eller kanskje at jeg fikk for høy ping over til USA. Må testes litt i kveld igjen. Spilte kun medic-klasse i går som vel forøvrig er identisk med BF2-medic'en? Ble disconnecta en del jeg og. Og bruker kabel så regner med at det er ping til USA ja. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg spile litt i stad, og ble ikke disconnecta en eneste gang. Ellers likte jeg spillet ganske bra. Et stort pluss var den nye måten og sprinte på, at man bare kan trykke R3 og ikke måtte holde inne som på BC1. Minus må være litt kronglete kontroller synes jeg, men dette handler sikkert om tilpasning. Synes også banene var litt lyse, men dette kan jo stilles på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå