Gå til innhold

Battlefiled: Bad Company 2 Beta keys

praystation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hva er førsteinntrykket folkens?

Selv syns jeg det er all mulig grunn til å glede seg til utgivelsen. Tøft kart de har lagt ut som Beta. Særlig morsomt at mye av omgivelsene er ødeleggbare - kartet så helt annerledes ut på slutten av runden :) Men muligens ikke lett å gjemme seg for tanks i bygninger lenger, da de bare kan skyte ned veggene... Noen som forresten fikk prøvd den drona/"fjernstyrt helikopter"? Satt alltid en annen ved spakene da jeg kom innom så fikk ikke prøvd det.

Ellers ble jeg disconnecta endel. Skyldes enten mitt sjabre trådløse eller kanskje at jeg fikk for høy ping over til USA. Må testes litt i kveld igjen. Spilte kun medic-klasse i går som vel forøvrig er identisk med BF2-medic'en?

Lenke til kommentar

ikke lett å bruke den drone-helikopteret.....går greit å fly det men å få sikta inn på noe på bakken krever øvelse.Står man i ro så blir man skutt ned rimelig kjapt....1 skudd med sniper er nok.Det tar også noen sekunder fra lock-on til raketten blir skudt ut......og er man i bevegelse så treffer ikke raketten målet.

Så denne trenger øvelse.........

Måtte laste ned via US PSN men ingen prob å spille norsk konto.

Lenke til kommentar
Ellers ble jeg disconnecta endel. Skyldes enten mitt sjabre trådløse eller kanskje at jeg fikk for høy ping over til USA. Må testes litt i kveld igjen. Spilte kun medic-klasse i går som vel forøvrig er identisk med BF2-medic'en?

Ble disconnecta en del jeg og. Og bruker kabel så regner med at det er ping til USA ja.

Lenke til kommentar

Jeg spile litt i stad, og ble ikke disconnecta en eneste gang.

Ellers likte jeg spillet ganske bra. Et stort pluss var den nye måten og sprinte på, at man bare kan trykke R3 og ikke måtte holde inne som på BC1. Minus må være litt kronglete kontroller synes jeg, men dette handler sikkert om tilpasning. Synes også banene var litt lyse, men dette kan jo stilles på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...