victurus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei, Har nylig installert ubuntu. Sliter med å få spilt av video. Har installert ubuntu-restricted-extras og mplayer og vlc. Hverken mplayer eller vlc vil spille av noe. Vlc quitter / viser ingen bilde, mplayer gir en feimelding om VO outpot. Imidlertid, movie player som kommer med ubuntu greier å spille av.. Hva skjer ? Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hva slags videofil er det? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Hva slags videofil er det? AVI med xvid. Fant dog ut av dette, det er Cairo Dock med opengl som skaper situasjonen. Får løst det hvis jeg ikke starter CD, hvis jeg har gjort det, må jeg bruke dette for å komme rundt: "export XLIB_SKIP_ARGB_VISUALS=1 && vlc" irriterende Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er ikke Cairo Dock ganske utdatert? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Kanskje Jeg er helt ny på loonix fronten, sletta nettopp win 7. Så hvis du har noen bedre alternativer, fyr løs Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg bruker AWN selv, men har også hørt mye bra om Docky Lenke til kommentar
victurus Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg bruker AWN selv, men har også hørt mye bra om Docky Docky it is! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå