karlfr Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen som veit hve som er den nyeste Firmware på Nokia 7250? Tar mobil rep. stedet Zodiac imot nokia? Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Zodiac har service kun på Siemens, Motorola og Samsung. Hvor bor du da? Lenke til kommentar
Trancedancer Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 ...ett par frågor, hur kollar man vilken version av programvara man har på sin 7250? Om man uppgraderar, försvinner något i telefonen då, typ spel, kalenderanteckningar, inställningar eller annat? *TRANCEDANCER* Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Det står jo i det programmet du bruker Oxygen Phonemanager II... Å ja, alt du har lagret forsvinner, men har hørt rykter om at du kan be visse mobil rep. selskaper ta sikkerhets kopi for deg og legge inn igjen etter oppgraderingen Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Man kan jo ta backup av allt på mob. i PCSuite og Oxygen... Lenke til kommentar
Trancedancer Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Tack för svaret! Jag tänkte inte på att man kan kolla i Oxygen! Men jag vet att man ska kunna gå in i telefonen direkt också och se vilken firmware-version man har, det var det jag tänkt på. :smile: Jo, visst kan man göra backup i till exempel Oxygen, men jag undrade bara OM allting försvinner eller inte, minns när jag uppgraderade min T68 till T68i, då försvann allt. *TRANCEDANCER* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+34151345 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Sjekk av firmware på Nokia mobiler gjøres ved å trykke *#0000# på telefones tastatur. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg har satt sammen en liste over siste firmwares til Nokia HER (uoffisiell). Siste (og første?) versjon er 3.12. Kalender, huskelapper, instillinger og slikt skal ikke bli slettet når det oppgraderes, men jeg vet ikke helt hvordan verkstedene gjør det. Det dynamiske minnet blir nok slettet uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå