Effectiv Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Hei. Har nå gått til innkjøp av en e34, og har om en stund tenkt å kjøpe meg litt anlegg til den. Det skal bli fin lyd, med fiiin bass som samtidig kan spille stygghøyt vis det er det jeg vil! Noen tips? Har begynt å helle mot focal da jeg har hørt veldig mye godt om dette! Har også fått litt sansen for eldre infinity, hørte et 4års gammelt infinity anlegg her om dagen, og det spilte skummelt bra! THo vet jeg ikke hvilke elementer fra infinity det var Men maks pris vil jeg helst holde rundt 10 000. Har spiller, av merket Alpine. Kostet 2200 for under et år og den har oransje lys noe som passer utmerket i bmwen Mener det er disse dimensjonene jeg trenger foran i bilen: 1" diskant, litt usikker. 4" i dashen og 5,25 i døren. Vis noen vet dette bedre en meg så si ifra! men skal nok få det inn uansett Har forresten også en 10" seas lotus sub som kan brukes i bilen, men vil helst ha to 10" i såfall, for var ikke nok bass fra bare en. Endret 20. november 2009 av Effectiv Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 husk på at disse bilene kun har 9 volt på batteriet som gir mindre alternativ. Batteriet blir ikke ladet med mer for å spare på cellene. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Lader dynamo 9 volt? For det står da strengt talt et 12v batteri der, så vis det bare lader 9 volt vil vel batteri ta skade av dette. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 husk på at disse bilene kun har 9 volt på batteriet som gir mindre alternativ. Batteriet blir ikke ladet med mer for å spare på cellene. 14,7Volt har jeg målt èn e34 og to e32 til! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 14,6V i min E34 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Okidoki! Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Haha, lurte dere, mn de har mye knask på dynabel.no Er relativt billig og du betaler tusner ikke for merket. Dessuten vil jeg si at alder på ett anlegg har veldig lite å si. (med mindre det gamle er slitt, eks av steikvarm sol om sommeren (spes høyttalerne)) Lenke til kommentar
M-J Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er et slit å få ordentlig lyd inn i kupeen i e34, Bassen burde enten gå ut i "skiposeluka" evt. en bandpaskasse(sånn det skrives?) med porter opp gjennom hattehylla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå