Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilstereo til e34! :p

Effectiv

Anbefalte innlegg

Hei. Har nå gått til innkjøp av en e34, og har om en stund tenkt å kjøpe meg litt anlegg til den. Det skal bli fin lyd, med fiiin bass som samtidig kan spille stygghøyt vis det er det jeg vil! :ph34r: Noen tips? Har begynt å helle mot focal da jeg har hørt veldig mye godt om dette! Har også fått litt sansen for eldre infinity, hørte et 4års gammelt infinity anlegg her om dagen, og det spilte skummelt bra! THo vet jeg ikke hvilke elementer fra infinity det var :p

Men maks pris vil jeg helst holde rundt 10 000. Har spiller, av merket Alpine. Kostet 2200 for under et år og den har oransje lys noe som passer utmerket i bmwen ;)

Mener det er disse dimensjonene jeg trenger foran i bilen:

1" diskant, litt usikker.

4" i dashen og 5,25 i døren. Vis noen vet dette bedre en meg så si ifra! men skal nok få det inn uansett :p

Har forresten også en 10" seas lotus sub som kan brukes i bilen, men vil helst ha to 10" i såfall, for var ikke nok bass fra bare en.

Endret av Effectiv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-63169

Haha, lurte dere, mn de har mye knask på dynabel.no

Er relativt billig og du betaler tusner ikke for merket. Dessuten vil jeg si at alder på ett anlegg har veldig lite å si. (med mindre det gamle er slitt, eks av steikvarm sol om sommeren (spes høyttalerne))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...