Gå til innhold

Hjelp til TV - har 6 kandidater. Ca 10 tusen kr.

Anbefalte innlegg

Har brukt en del tid på forum og med tester. Har funnet fram til en del kandidater hvor jeg har skjønt at alle TV`ene skal være bra. Men hvilken av dem mener du jeg bør velge.

TV skal brukes hovedsaklig til vanlig TV, film og tilkobling av PC. Det er i stue til en familie og i utgangspunktet skal det ikke kobles til noe hjemmekinoanlegg. Kan kanskje strekke meg til en soundbar alla slik samsung leverer her.

Jeg har lagt meg ca rundt 10 000 kr. Er det helt annen kandidat jeg har gått glipp av, kom gjerne med en anbefaling der og.

Samsung LE40B755

Sony KDL-40z4500

Sony KDL-40W5500

Philips 42 PFL8404H

Philips 42PFL9664H. Her bommer jeg litt på prisnivå. Dette er kanskje den beste TV her, men er den verdt 2-3 tusen ekstra?

Samsung UE40B6000. Eneste LED TV her.

Jeg har forstått at Philips og Sony KDL40Z4500 kanskje er de vasseste på lyd av disse. OG sånn sett trenger jeg kanskje ikke bruke penger på soundbar går jeg for en av de.

Men det viktigste er beste TV - håper på en anbefaling her..

Endret av Reggy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av de kandidatene ville jeg gått for samsungen. UE B6000(Eller 6050 som den heter i norden). Den får du for 9999,- kr, for 46" versjonen i morgen på Elkjøp Ullevål, kl. 07.00.

Ja det var jo en veldig god pris.

Men dessverre bor jeg i Kr.sand.

Juletilbud og januar salg - har det noe hensikt å vente på det? Eller er det mer litt gamle TV`er som fyker ut billig i januar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...