Kani Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg har nettopp installert windows 7 på maskinen min. I går kveld oppdaget jeg at det var blitt sendt ut en mail fra meg (gmail.com) hvor jeg inviterer folk til en kinesisk nettside. Den er sendt til alle i adresselisten min. Har noen peiling på dette?? What to do?? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Høres ut som virus ja. Last ned Malwarebytes og installer programmet. La det oppdatere seg og kjør så en skan så får vi se hva det finner. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg ville starta med å endre passordet og sikkerhetsspørsmålet for gmail... Lenke til kommentar
Kani Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Jeg ville starta med å endre passordet og sikkerhetsspørsmålet for gmail... Jeg hørte fra andre at svaret var å endre passordet til gmail-kontoen min. Det har jeg nå gjort. Håper det gjør susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå