Robocoop Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg tenker på de som stemmebelegger disse eplekjekke greiene på P4 og Kanal 24. Samt regionale radiokanaler, for det er bare oslodialekt å høre der også selv om det er reklame for et kjøpesenter i Molde. Ja? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Svaret på spørsmålet ditt er ja, det finnes egne radioreklame-selskaper. Voiceover-selskaper (eller stemmebelegging som du kaller det) finnes det også en drøss av. Trenger du ett eller vil du påpeke at dialektene er noe underrepresentert i den bransjen? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Ok, så det sitter altså folk i Oslo og leser inn hyperengasjerte reklamelydspor for butikker og byer de aldri har hørt om. Ganske sykt Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ok, så det sitter altså folk i Oslo og leser inn hyperengasjerte reklamelydspor for butikker og byer de aldri har hørt om. Ganske sykt Nei, helt greit egentlig. Trodde du kanskje det var sønnen til eieren avkolonialen på hjørnet som hadde fått lånt bånd-opptaker fra fetteren sin, og la ut om sin yndlings-butikk? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Ok, så det sitter altså folk i Oslo og leser inn hyperengasjerte reklamelydspor for butikker og byer de aldri har hørt om. Ganske sykt Nei, helt greit egentlig. Trodde du kanskje det var sønnen til eieren avkolonialen på hjørnet som hadde fått lånt bånd-opptaker fra fetteren sin, og la ut om sin yndlings-butikk? Ja, hvorfor ikke! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Jeg synst det høres ut som den samme mannestemmen hele tiden (Radio Norge og P4). Kvinner synst jeg er lite representert i radioreklamer, men de klarer i det minste å høres litt forskjellig ut. Her er en liste over selskaper som leverer radioreklame, hvis det skulle være intresant for noen. Endret 20. november 2009 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå