Daniboy89 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei! Jeg er kjempedårlig i spansk og trenger all den hjelp jeg kan få, så lurer på om noen her er interisert til å sitte med meg på msn på tentamensdagen og hjelpe meg med litt grammatikk, hehe? sier tusen takk om noen kan det! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Får du bruke internett under tentamen da? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Joda, skal låne mobilt internett Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du er klar over at det er juks? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Ja, men eneste mulighet, for stryker hvis ikke Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Meningen med tentamen er å vise ferdighetene dine. Hvis ferdighetene dine står til stryk skal du stryke. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvis han vil jukse så la han få jukse da. Det bryter vel ingen av forumreglene å jukse på prøver? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Skal man ikke hjelpe hverandre på dette forumet? Har problemer med og lære med språk. Har dysteleksi samtidig som spansk er veldig demotiverende fordi man kommer aldri til å få bruk for det, i allefall ikke jeg. og da er det bedre å få 2 eller3 enn og stryke! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Trodde man bare hadde tentamen i Norsk, Nynorsk, engelsk og matte jeg. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 På ungdomsskolen har man ikke tentamen i fremmedspråk i allefall. Ikke vi, og tror ikke vi gjør det noe annerledes enn andre skoler i landet. Vi har som atriC sa, bare i norsk, nynorsk, engelsk og matte. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Trodde man bare hadde tentamen i Norsk, Nynorsk, engelsk og matte jeg. Det er vel fritt frem for skolene om man i det hele tatt skal ha tentamen? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Går jo andre året på vgs, og der er det både tentamen og muligens eksamen i spansk:S uasklig fag i grunn! Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 På ungdomsskolen jeg gikk på hadde vi Norsk, Matte, Engelsk og Spansk-tentamen hvert halvår. Men nå på VGS har vi ikke spansk, bare engelsk, norsk og matte Men tviler på at du får brukt internettet. Pleier å være streng kontroll. Er dog forskjellig fra skole til skole. Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Buena Suerte! Hazlo lo mejor que puedas Endret 22. november 2009 av Lt-Woof Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå