toth Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) ..at det er 18 år siden er faktisk ingen unnskyldning for den luggen. Endret 9. desember 2009 av toth Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 TG andre året jeg var der. Hehehehehee. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (Hjalp dog å barbare seg ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ønsker meg en vaskebalje så jeg kan vaske denne saken Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 haha Yo! på klassetur i london:P Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tenkte jeg kunne bidra litt jeg og Skulle punche ørene, så pierceren tvang meg til å ha strikk i håret Lenke til kommentar
Such Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) meg på konsert med The Drones. Musikken var regelrett genial -.- Endret 28. desember 2009 av MariusBR Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå er det ALTFOR lenge siden det var liv i denne tråden. Jeg krever liv. NÅ! Tøsa og meg på Arlanda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Dere har sett det i RPP, men her er det altså igjen. Meg i onepiece: Det er harry, stygt og tilbakestående, oh yeah! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skjønner ikke hva som skjedde på dette bildet! Jeg er hun i midten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skjønner ikke hva som skjedde på dette bildet! Jeg er hun i midten. Jeg vet! Jeg vet! *rekke opp hånda* Du har fått noe som heter bilde-downs. Det manifesterer seg kun akkurat i det sekundet bildet blir tatt. Er du heldig, har du en lite alvorlig form av sykdommen og merker sjeldent noe til den. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Trådstarter har spesifisert at ingen poster skal være uten bilde, en post uten bilde er derfor slettet. Jeg håper folk viser forståelse for at jeg ikke gidder å lete opp det styggeste bildet av undertegnede, da måtte jeg ha ventet et par timer med moderering, og det tjener vel ingen på.. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Tit tit ^_^ Og se fine nesa! Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 sloss litt du da? her var jeg usmakelig full Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, eller jeg ble brukt som punchingbag, ufrivillig ------ ... og der vant jeg tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå