Herr Brun Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Retard på Landsskytter stevnet. det nederste er i Østfold meg -15 grader. Skammelig pipeføring på det første bildet. Skammelig. Håper du fikk straffepush. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Prøvde å finne tilbake min tapte barndom ved å bleke håret og fikse noe som lignet kommesveis Tror jeg skal klippe meg sånn igjen altså ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Retard på Landsskytter stevnet. det nederste er i Østfold meg -15 grader. Skammelig pipeføring på det første bildet. Skammelig. Håper du fikk straffepush. ikke vær så kjepphøy da du skjønner da at dette var våpen som var satt fast med en liten vaier og at det ikke var ammunisjon i. Det er ikke samme reglene som i Forsvaret der og da, når unger på 10 år får ta ladegrep og lignende på MG-3 og MØR så sier det litt. så please alle som klager på sånne detaljer for det er en del! ikke bry dere, jeg er ikke i Forsvaret på noen som helst måte eller fått opplæring i AG-3. Det bør det være. Det virker rart hvis du får lov til å tafse på skarpe våpen (også uten ammunisjon) uten å i det minste ha fått beskjed om "ikke pek på folk. Uansett." Det er ikke så vanskelig. Og du viser en forkastelig holdning til våpen. Skjerpings. Sa du ikke at det var på landsskytterstevnet? Hva gjorde du der, om du ikke sjøt? Jeg føler alle bilder av meg passer inn her Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Lett Endret 22. november 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kan du, kan jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg har et par til på lager, gitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvem har ikke? Ekstremt mye spiderman-is i et forsøk på å pisse blått Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Takk, jeg prøver. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Elsker det bildet, Lars Jeg når ikke opp der altså, men hey, intim med colaflaske etter 2 år uten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Skjønner jeg godt, Datasmurf. jeg er jo rett og slett hawt. Meg i NSB-teppe-hijab. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg husker ikke at jeg tok dette bildet, og jeg lurer i ettertid på hva jeg gjorde i en jakke som ikke er min.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 ..trenger vel knapt se ansiktet for å forstå hvor fæl(eller hawt) jeg var på byen i denne frekke lille saken? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 toth, hot Jeg kan vel ikke si det samme, men må si jeg lurer på hvor den t-skjorta ble av. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend". dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Flere innlegg uten bilder er slettet. Dett innlegg slås sammen med quote av tidligere innlegg fra moderator for å ikke volde samme skaden til tråden selv :-) Endret 23. november 2009 av Patience Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Denne tråden burde aldri ha blitt oppretta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå