Mr. Lurk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Og sist med ikke minst, se hva jeg klarte og få Camilla til og gjøre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg skylder på vin og vind. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) stygghet og fullhet på HØYT nivå! HØYT! MEN kent var bra da:P Og regn var deilig. Men styggheten er ille. ILLE! Endret 3. september 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 På tide å poste her igjen da. Ville vise meg frem fra min bedre side. 4 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Siden jeg ble bedt om det. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Alle flekkene er vin.. Har til dags dato ikke fått bort vinflekkene på genseren.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 At ikke denne tråden er mer aktiv er skam. Bilde fra etter min 30års dag hvor jeg drakk to flasker Minttu alene... takk til trådstarter for å introdusere meg for den magiske drikken/shotten for 11år siden ish? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå