Gå til innhold

Fredag! Du bestemmer hva jeg skal gjøre!


kandinsky

Anbefalte innlegg

Okey. Skudd i mørket. Jeg er trøtt, sliten, uinspirert og kunne liksågodt sovet i hele morgen p.g.a. en godartet depresjon som ligger over meg.

 

Om du vil at jeg skal sykle til nærmeste skog og tenne bål, skriv det, så gjør jeg det. Om du vil jeg skal lese en random bok fra hylla, skriv det. Om du vil jeg skal spille 3 sessonger med Bodø/Glimt på FIFA, skriv det. Med andre ord: Skriv hva jeg skal gjøre, så gjør jeg det, sålenge det ikke er helt beyond. Men ikke bry dere om det. Foreslå hva som helst fra tegne en tegneserie på en dassrull til å rydde hele huset og verandaen. Om det er noe gøy som blir skrevet opp og jeg gjør det skal jeg si ifra her, mulig med bilder :) En av tingene kan jo være f.eks tegning eller bilder, og da blir det såklart også postet. Om dere er på jobb og skulle ønske dere gjorde noe annet, lev det gjennom meg :)

 

Kommer til å stå opp 11.30 og lese innom her, men kom med forslag hele dagen. Så får vi håpe noe kommer inn. Natta :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rydd huset / ta oppvasken / ta klesvasken - det er en god følelse når de umiddelbare omgivelsene er plettfrie.
Dette støttes. Det er litt tiltak, men etterpå er det JUUUUBA.

 

Deretter (gjør du som meg og) mekker deg 1-3 øl, og en pizza eller noe annet godt. Så nyter du Nytt på nytt, og alt det andre du blir velsignet med gjennom TV som vekker interesse hos deg. Det er fredag det!

Lenke til kommentar

Stikk til nermeste vann og bad, etter badet skal du labbe inn i en skog uten sko og tenne et bål.

Sitt med bålet i en halvtime, deretter slokker du det, gå til byen å inn på en platebutikk.

Spør om dem har noe god musikk du kan gi til mora di, kjøp det første dem anbefaler.

Ta CD-en med hjem å hør den på fullt volum, hele CD-en selvsagt.

Posst imgz her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...