kandinsky Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Okey. Skudd i mørket. Jeg er trøtt, sliten, uinspirert og kunne liksågodt sovet i hele morgen p.g.a. en godartet depresjon som ligger over meg. Om du vil at jeg skal sykle til nærmeste skog og tenne bål, skriv det, så gjør jeg det. Om du vil jeg skal lese en random bok fra hylla, skriv det. Om du vil jeg skal spille 3 sessonger med Bodø/Glimt på FIFA, skriv det. Med andre ord: Skriv hva jeg skal gjøre, så gjør jeg det, sålenge det ikke er helt beyond. Men ikke bry dere om det. Foreslå hva som helst fra tegne en tegneserie på en dassrull til å rydde hele huset og verandaen. Om det er noe gøy som blir skrevet opp og jeg gjør det skal jeg si ifra her, mulig med bilder En av tingene kan jo være f.eks tegning eller bilder, og da blir det såklart også postet. Om dere er på jobb og skulle ønske dere gjorde noe annet, lev det gjennom meg Kommer til å stå opp 11.30 og lese innom her, men kom med forslag hele dagen. Så får vi håpe noe kommer inn. Natta Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvis du bor i Oslo så burde du dra på "Kings of Convenience" konsert! Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ta deg en tusletur rundt i nærmeste by, avslutt en plass de har god kaffe. Rydd huset / ta oppvasken / ta klesvasken - det er en god følelse når de umiddelbare omgivelsene er plettfrie. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Drikk deg drita med noen kompiser Prov a vaer kreativ, f eks tegning, lage musikk, redigere fotoer. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kjøp deg potetgull, godteri og brus og kos deg med en episk film. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Meld deg inn i gaysir.no som en 16år gammel gutt og se hvor mange telefonnummer du klarer å samle i løpet av dagen. Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 stikk ut å FISK!!!! i mean it! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jogg til du ikke vet veien hjem så spør du om veien hjem Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Jeg blir nødt til å støtte probin sitt forslag om å fiske i tillegg Endret 20. november 2009 av Deluze Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Putt fingera di i anusen din og begynn å ronke, hold oss oppdatert om du synes at det er godt eller ei Endret 20. november 2009 av Fox Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Støtter den over. Gjerne med bilder. Neida, bildene kan du holde for deg selv. Men oppdater oss. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Farg håret i alle regnbuens farger Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Drikk en halvflaske før du reiser rundt som guide på kollektivtrafikken.. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Rydd huset / ta oppvasken / ta klesvasken - det er en god følelse når de umiddelbare omgivelsene er plettfrie.Dette støttes. Det er litt tiltak, men etterpå er det JUUUUBA. Deretter (gjør du som meg og) mekker deg 1-3 øl, og en pizza eller noe annet godt. Så nyter du Nytt på nytt, og alt det andre du blir velsignet med gjennom TV som vekker interesse hos deg. Det er fredag det! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Stikk til nermeste vann og bad, etter badet skal du labbe inn i en skog uten sko og tenne et bål. Sitt med bålet i en halvtime, deretter slokker du det, gå til byen å inn på en platebutikk. Spør om dem har noe god musikk du kan gi til mora di, kjøp det første dem anbefaler. Ta CD-en med hjem å hør den på fullt volum, hele CD-en selvsagt. Posst imgz her. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 kjøp deg dritt masse godteri, mat, snacks, chips all that å se masse filmer. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Få 10 000 views på en video av Tjostolv Moland som angivelig spiller bass på youtube på en dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå