jealei Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 heisann godt folk, jeg har søkt litt div steder men har ikke funnet noe spesielt om dette teamet, jeg bruker for tiden adobe premiere pro og synes det er kjempe flott, men en ting jeg har lurt på lenge, finnes det noen programmer for oss vanlige dødelige som faktisk lar deg manipulere video sikkelig (som photoshop) fjerne detaljer (som briller o.l) "bytte" hoder på folk osv. takker for svar Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 jeg tror de proffe også gjør dette mer eller mindre frame by frame, men skal ikke si noe for sikkert Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 jeg regnet meg at det var noe sånt, men det må da være en lettere måte og gjøre dette på enn å lagre hvert frame som et bilde åpne det i photoshop gjøre endringen der også sette den sammen igjen så det blir en film? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 bumb ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skal du ha det like detaljert som ps så må du ta den tungvinne metoden i ps, men i den proffe bransjen bruker de programmer til 50k++, får oss dødelige kan du prøve After Effects Lenke til kommentar
copsahl Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Finnes Track Matte key enda? Fant denne tut`en kan dette være en mulig løsning eventuelt et alternativ? moving track matte Bare slenger det ut her, ikke sikkert det er dette du var på jakt etter, men kanskje det kan brukes til noe... -- Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå