Gå til innhold

ADHD for en UTEN ADHD -

Oran

Anbefalte innlegg

Hei.

Er bare noe jeg lurer på, og har lurt på det lenge.

Hvordan er effekten for en person som IKKE har ADHD å ta ADHD piller?

Nå tenker jeg på en person på 20år, som tar barne ADHD piller.

Er det sant at det gjør en person uten ADHD piller mer fokusert/konsentrert? Altså i en stressa situasjon vil du klare å holde deg rolig?

Noen som vet dette? Prøvd det ut kanskje?

Takk for svar. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på hva slags ADHD piller du tar. Noen ADHD piller (for folk med sterk adhd) så er det visstnok 1/10 amfetamin.

Er ikke noe jeg ville anbefale å drive me. Like så greit å ta noen striper med amf da.

Derimot er det ikke lurt å prøve noe som helst really.

Forskning sier også at nikotin skal visstnok skjerpe sansene i små doser. I større doser skal det visstnok minske dem.

Hvis du vil ha mer informasjon angående stoffer osv. ta en tur innom freakforum, mange folk med objektive meninger der. Dessuten tviler jeg på at det er faktisk lov å diskturere russtoffer her, kan vær jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Er ikke medisinen ment for deg og dine sykdommer/irritasjoner/problemer så HOLD DEG UNNA! Det er ment for et annent formål og du har egentlig ingen grunn til å ta dem.

Ta heller beroligende om du vil takle stressende situasjoner.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Trur du kan få litt amfetamin mot ADD i USA.

http://www.cbc.ca/news/background/drugs/crystalmeth.html

In most countries, amphetamine was severely restricted beginning in the 1950s and is available by prescription, in restricted amounts, for narcolepsy and to control weight. A number of chemical cousins in the amphetamine group are used in low doses for the treatment of Attention Deficit Disorder.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...