Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

prostitusjon og forhold

Anbefalte innlegg

På NRK1 ble det vist en dokumentar om luksusprostituerte "Silje" som selger sex i Oslo og tjener omlag 150-200.000 kroner i mnd på dette. En kunde blir filmet med skjult kamera under akten han har med "Silje", og dette ble vist i beste sendetid.

Skal meningen med dette være å sjokkere samfunnet, eller har de en annen agenda med dette?

Det er vel muligens litt mer akseptert å kjøpe sex av en luksusprostituert på et fint hotel, enn å hanke med seg ei litt sliten ei fra et gatehjørne ved børsen?

Er sexhandelen egentlig helt grei hvis den foregår i regulerte former, og var da loven om sexhandel helt unødvendig?

Hva slags forhold til sex får jenter som selger seg, blir de skada av det, eller er de i stand til å ha ett normalt forhold ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å selge sex på frivillig grunnlag og under ordnede forhold, synes jeg er helt greit. Ikke at jeg har gjort det eller kjenner noen som har slike erfaringer, men sett utenifra, så ja, mener jeg det må være lov.

Jeg innbiller meg også at jenter som gjør dette fordi de har lyst, fint kan leve i et godt forhold ved siden av. Da kommer det vel mer an på om kjæresten kan leve med yrkesvalget eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...