rubish Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har lett rundt flere steder men klarer ikke finne noe konkret svar..Jeg lurer på om det fins noen videofunksjon for iphone for og filme? Har også forstått at man må jailbreake iphonen først? Prøvde meg frem på en fremgangsmåte jeg leste om på en annen nettside,men fikk ikke dette til..Noen som kan hjelpe meg med disse to tingene? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 OS 3.0 Støtter vel filming? Lenke til kommentar
rubish Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 OS 3.0 Støtter vel filming? Jeg har vertfall versjon 3.1.2 nå..Du vet ikke hvor jeg får lastet ned et program for filming? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Hvilken iPhone har du? Det er vel bare 3GS som støtter filming,,, Endret 23. november 2009 av Dre_C Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 OS 3.0 Støtter vel filming? Jeg har vertfall versjon 3.1.2 nå..Du vet ikke hvor jeg får lastet ned et program for filming? er Kunn iPhone 3Gs som støtter filming. har du iPhone 1. eller 3G må du jailbreake så laste ned et program jeg ikke husker i farten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå