Gå til innhold

[Løst]Selvbygd GamingPC - bestilles snart

Anbefalte innlegg

hei, jeg vil bare si at med ASUS M4A78T-E og PHII X2 550, unlocka jeg den til en 4 kjerners med bare 2 forandringer i Bios.. lekende lett og stabilt.. :D

PS: Har aldri vert borti annen overklokking en skjermkort ved hjelp av Catalyst control center..

Kan man gjøre den til 4kjerners? Er det bra til gaming?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man gjøre den til 4kjerners? Er det bra til gaming?

ja, det er jo en helsikkes billig 3,1 GHz quad core. med mitt oppsett drar jeg crysis på fullt. merk at jeg har et 5870 da..

Jada, men har ikke råd til det hovedkortet, funker det med det jeg allerede har valgt ?

Lenke til kommentar
Jada, men har ikke råd til det hovedkortet, funker det med det jeg allerede har valgt ?

det er jeg ikke sikker :S, men skal se om jeg finner en side over folk som prøvd, var borti ei her om dagen..

EDIT: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=227004

det er 3 stykker som har prøvd, 2 klarte bare og få triple core, og en klarte ikke med det HK som du har valgt.

Endret av zenzito
Lenke til kommentar

Hvis det er msi c45 så skal det ikke gå, hovedkortet trenger auto clock calebrating, eller ACC som det forkortes for å kunne forsøke det.

Og joda en 550 kan drive et 5870 meget bra, men ikke på maks hva et 5870 kan yt

Endret av Osse
Lenke til kommentar
Hvis det er msi c45 så skal det ikke gå, hovedkortet trenger auto clock calebrating, eller ACC som det forkortes for å kunne forsøke det.

Og joda en 550 kan drive et 5870 meget bra, men ikke på maks hva et 5870 kan yt

Jeg skal ha 5770 og dette hovedkortet

Endret av theodoje
Lenke til kommentar

Tusen takk! Du er best!

Men et siste spørsmål! Det står at den støtter Phenom X3 og X4? Jeg bestiller jo X2?

Det støtter garantert x2, det får du helt sikker bekreftet ved å gå til produsents hjemmeside å se på cpu support list.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...