Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Miste jomfrudommen ved analsex?

SaitekQ

Mister en jente jomfrudommen sin ved analsex første gang?  

181 stemmer

1. 1. Hva mener du?

• Ja, hun mister jomfrudommen sin ved analsex første gang.
      94
    • Nei, mister kun jomfrudommen ved vaginalt samleie.
      64
    • Usikker.
      23

Anbefalte innlegg

Det eneste jeg reagerer på er folk som tror man mister jomfrudommen av en håndjobb.

Dette reagerte jeg også på. Kan vi si at man har mistet jomfrudommen sin om man har "vært inne i en annen"? Ville det være en rimelig konklusjon? Det er vel først og fremst slik man ser for seg at en person mister jomfrudommen sin, er det ikke? Altså, ved penetrasjon. Synes denne konklusjonen først og fremst passer seg for heteroseksuelle mennesker, men hvordan det da blir for lesber er jeg usikker på - de har ikke så mye å stikke inn i hverandre, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener man mister jomfrudommen sin idet man har sex med en annen person iform av samleie :) Jeg regner da anal som samleie.

Det var egentlig et ganske godt poeng, men så kommer vi til det at penis skal ikke opp i ræva sånn "egentlig".

Ja, de fleste er vel enig at man mister jomfrudommen ved samleie, men er analsex et "lovlig" hull?

Lenke til kommentar

Jeg mener at det kun er jenter som er "jomfru", og at de mister jomfrudommen når de blir penetrert i det hullet man må penetrere(jeg tar ikke med i beregningen slike rare tilfeller hvor ei jente har blitt gravid da hun har hatt sæd på fingrere å lignende) for å få lagd barn.

Lenke til kommentar
Jeg mener at det kun er jenter som er "jomfru", og at de mister jomfrudommen når de blir penetrert i det hullet man må penetrere(jeg tar ikke med i beregningen slike rare tilfeller hvor ei jente har blitt gravid da hun har hatt sæd på fingrere å lignende) for å få lagd barn.

Med penetrering, hva tenker du på da? Med fingre, med en penis, med en dildo?

Lenke til kommentar

Jeg tror det å miste jomfrudommen sin tror jeg egentlig er veldig forskjellig fra person til person og at begrepet har utviklet seg endel i løpet av årene til å bare handle om selve hinna til å bli mer et begrep man bruker på nybegynnere. Har faktisk en del kompiser som mener regner seg selv som jomfru hvis de ikke har hatt sex på 3 måneder :p

Jeg mener nå at man mister jomfrudommen første gang man har samleie i enten i hull 1 eller hull 2.

Lenke til kommentar

Jeg mener at vi må se bort i fra jomfruhinna som en fysisk "ting."

Dette er fordi som det har blitt nevnt kan denne hinnen sprekke ved ulike sportslige aktiviteter, ved bruk av tampong eller andre uskyldige (i seksuell forstand) aktiviteter.

For min del passer jomfrudom bedre inn som betegnelse på et stadie / en tilstand (ikke de beste ordene, men det beste jeg kommer på nå) for mennesker før de har (frivillig?) samleie med et annet menneske.

Altså at jomfrudom blir 'brutt' ved foretrukne samleieform med partner.

Tanken min bak det hele er at denne beskrivelsen inkluderer lesbiske, homoseksuelle og heteroseksuelle.

Jeg satte frivillig i en parentes litt lengre oppe. Hva er tankene rundt det? Ikke parenteser altså, men om en mister jomfrudommen ved ufrivillig sex.

Edit: Jeg tok ikke stilling til såkalte 'håndjobber.' Den problemstillingen er jeg usikker på.

Endret av Deluze
Lenke til kommentar
I mine øyner er jomfrudom definert som at du ikke har noen seksuelle erfaringer sammen med andre. Det sekundet du deler en seksuell erfaring med en annen person, om det er vaginalt, analt, oralt, eller bare er onani, så er du ikke jomfru lenger.

Sterkt uenig i.

Kyssing/klining er jo også en seksuell erfaring, mister man jomfrudommen av det? Nei.

Jeg er hvertfall sikker på at man mister jomfrudommen visst man har samleie, vaginalt eller analt er jeg fortsatt usikker på.

Lenke til kommentar

Definisjonen på "virgin" er ein person som ikkje har hatt "sexual intercourse". "Sexual intercourse" er definert med følgande tekst:

sexual intercourse

1. Coitus between humans.
  2. Sexual union between humans involving genital contact other than vaginal penetration by the penis.

Sexual intercourse = genital contact other than vagina penetration by penis = anal sex

Kyssing er ikkje eit tema sidan det ikkje involverer kjønnsorganer.

Lenke til kommentar

enig..

jeg ville sett så meg selv som jomfru om jeg kun hadde hatt en gulerot oppi der..

men med en p*ikk blir det noe annet igjenn.. men og sex med ei jente, om vi hadde lekt oss, hadde jeg fortsatt mista jomfrudommen..

å ja du hadde aldri sett på deg selv som jomfru om du hadde blitt voldtatt som jomfru..

ang. om du ikke har hatt sex på en stund så blir du jomfru.. kan på en måte si meg enig der, jeg har selv erfart å bli trang som Faen etter en tørke tid.. men kan ikke skryte på meg å være jomfru for det om :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...