Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Miste jomfrudommen ved analsex?

SaitekQ

Mister en jente jomfrudommen sin ved analsex første gang?  

181 stemmer

1. 1. Hva mener du?

• Ja, hun mister jomfrudommen sin ved analsex første gang.
      94
    • Nei, mister kun jomfrudommen ved vaginalt samleie.
      64
    • Usikker.
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å prike litt. Jomfru hinna kan vel ryke før sex, ved sport, ridning osv.

Så jenter født uten jomfruhinne har aldri vært jomfru?

Hva med at man mister jomfrudommen ved penetrering?

Penetrering kan jo skje med mange ting, feks finger, dildo osv.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

I ordboka ser jeg at det ved oppslagsordet "jomfrudom" henvises til "møydom". Slår man opp ordet møydom, kommer det opp noe om jomfruhinne. Altså regnes det som at man har mistet sin møydom/jomfrudom når jomfruhinna er brutt. Men, som sagt er det flere som får sin brutt før samleie, og jeg synes det blir litt rart om man kan si at man har mistet sin møydom når man bryter jomfruhinna ved et uhell, før man har hatt seksuell omgang. Vi forbinder det å miste jomfrudommen sin med å ha sex. Så, jeg tror egentlig at jeg støtter meg til det NikkaYoichi skriver. Blir mye lettere slik.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Men ordet sex betyr bra mye, skal mene det er alt som har med seksuell kontakt og gjøre?

Edit: Jeg tror jeg mener at man kun kan miste jomfrudommen sin ved vaginalt samleie. Sånn etnisk sett skal ikke samleiet skje analt, men nemlig vaginalt.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar
hun mister den jo..

hun har jo sex.. samme som en homsegutt som blir tatt i ræva.. er heller ikke jomfru etterpå..

Der har vi nok et spørsmål.

Nei, jeg mener ikke en gutt mister sin jomfrudom visst han blir tatt i ræva.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar
hun mister den jo..

hun har jo sex.. samme som en homsegutt som blir tatt i ræva.. er heller ikke jomfru etterpå..

Der har vi nok et spørsmål.

Nei, jeg mener ikke en gutt mister sin jomfrudom visst han blir tatt i ræva.

Mister han som tar en gutt i ræva jomfrudommen da?

Lenke til kommentar
Hmm, dette ble bare vanskeligere og vanskeligere.

Ble usikker nåm, sier pass jeg.

For jeg vil si at det er drøyt å si at homser er jomfruer for alltid. Vil også si at det er drøyt at den ene parten kan miste jomfrudommen under et samleie, men ikke den andre

Jo, du sier noe der. Jeg har blandete meninger angående dette her.

Lenke til kommentar

Om du mener at homoseksuelle gutter ikke mister sin jomfrudom ved analsex, betyr det da at en homoseksuell person aldri kan miste sin jomfrudom? Da må han evt. ha heterosex, som går litt imot hele konseptet om homoseksualitet. Kanskje en kan si at all penetrerende sex med en annen person kvalifiserer til å si at man har mistet jomfrudommen? Eller, hvordan blir det med lesber da? Eh ...

Lenke til kommentar

Når man gjennomfører den tradisjonelle akten som ville ført til et brudd på jomfruhinnen så er man ikke lenger jomfru, hvis jeg først skal ha en formening om det. Noe jeg ikke ser på som kritisk ene veien eller andre.

Det eneste jeg reagerer på er folk som tror man mister jomfrudommen av en håndjobb.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...