NikkaYoichi Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tar reperasjonen over 2 uker har du krav på låneprodukt. Folkens, ta dere en liten leksjon i forbrukerkjøpsloven. Der står alle slike enkle spørsmål meget godt forklart. Og det spiller ingen rolle om det er en konsoll eller et kjøleskap. Dessuten så er det veldig lurt å vite hva dere har krav på og ikke minst hvor dere skal henvise til ved uenighet med slike butikkansatte, som etter min erfaring, ikke har den ringeste anelse om hva de driver med. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Dette skjedde med meg for 10 min siden! AC2 ligger i playstation. Hvordan får jeg det ut? Leste gjennom innlegget! Jeg klarer meg ikke flere mnd uten playstation. Så jeg bare kjøper meg en ny i morgen! Så sender jeg den på rep. EDIT: Jeg kjøpte min på en butikk som er nedlagt. Hva gjør jeg? Endret 23. november 2009 av Henry9 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg skrudde bare min PS3 fra hverandre når den døde med et spill inni. Etter ca en million skruer kom jeg inn til der spillet lå. Du mister jo all garanti så bare gjør det om du ikke har tenkt å få den byttet/reparert. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har funnet ut at jeg ikke har penger til ny PS3. Jeg må altså få sendt min på rep, men butikken er nedlagt! Game.se hete den. Tror ikke de har butikker i Norge lenger. Jeg har mistet kvitteringen. What to do? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå