Ogrheimen Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Jeg er inne på tanken av å kjøpe en litt pener vinterjakke/frakk/pea coat, men er usikker på hva man får i de forskjellige prisklassene. Er ikke nødvendivis opptatt av at det skal være av det beste merke, så lenge den ser bra ut, har en grei passform og holder meg noen lunde varm, eller må man ha av det beste for å utfylle det? Jeg ser vel på svart som det eneste alternativet. Liker egentlig dobbelt-spent, men er åpen for enkelt-spent også. Har dere anbefalinger/inspirasjon å komme med, så fyr i vei! Prisklasse? Alt fra 50-50.000, for å sette det på spissen. Edit: La til en bokstav i emnetittelen. Endret 19. november 2009 av Ogrheimen Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Jonas. (bruker) har en veldig pen en fra Filippa K, litt usikker på hva han ga for den. Bla litt i de siste sidene av bildetråden. Selv har jeg en fra fjorårets Samsøe & Samsøe-kolleksjon jeg er veldig fornøyd med. Den kostet 2000,- og holder meg varm ganske langt ned på gradestokken. Med et skjerf i halsen og en god genser. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Burberry, holder deg varm og ser bra ut. pris rundt 6000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå