ti-guru Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jeg synes denne viften støyer mye for mine ekstremt sarte ører... er det mulig å bytte den ut med en annen vifte som ikke bråker fullt så mye? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Det enkleste du kan gjøre er vel å kjøpe en Zalman heatpipe som du fester på istedenfor Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Det enkleste du kan gjøre er vel å kjøpe en Zalman heatpipe som du fester på istedenfor Enten det eller du skulle gått For Ultimate Edition (Den vifteløse modellen) Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 hvor får man tak i dette? er det vanskelig å montere? er litt redd for å ødelegge noe på kortet altså... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Finnes på microplex, og er ikke særlig vanskelig å montere. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 sjekket microplex, men fant det ikke... kan komme av at jeg ikek helt hva jeg skal se etter og i hvilken kategori det er i... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 1: Gå inn på Microplex.no 2: Gå på den menyen til høyre og klikk på "kjølere" 3: Velg så kategori "chipset/minne" 4: Rull ned til bunn der du finner: ZM80AHP Zalman Chipsetkjøler, Heatpipe På lager 265,00 Håper dette var til hjelp Lykke til Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Her er linken http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80AHP Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 takker og bukker men, leste på overklokking at denne ikke var noe særlig. dersom vifter skulle være tingen. hvilken av løsningene, som er viftebasert, anbefales da (må være stille det greiene her, men fremdeles effektivt)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå