SaitekQ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Hei. Vet at balisong/butterfly kniver er ulovlig i Norge, men er en slik såkalt trainer kniv lov? Slenger opp noen bilder i spoiler jeg. Edit: er forresten flaskeåpner på den. Endret 19. november 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Tja, dersom den ikkje er skarp eller spiss, kan eg ikkje sjå at den kan kategoriserast som noko anna enn ein dandy flaskeåpnar. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Ja, det jeg også vil tro, men man vet jo aldri når det gjelder Norge. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ta det med politiet du, det blir såpass i gråsona at du ikkje får nokon spesifikk lov på det. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Hehe, det skal jeg gjøre. Neste gang jeg ser politiet skal jeg prøve meg på å spørre. Blir for stress og unødvendig å ringe. Takk for tipset. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bare å ringe til det lokale lensmannskontoret, ei av oppgåvene deira er å svare på slike spørsmål som du lurar på no. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Ja, er klar over det, men føler ikke at jeg gidder og stresse med å ringe osv. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Da kan du ta sjansen på å kjøpe den eller bare gløyme heile greia Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Eller bare spørre politiet når jeg ser dem, er ikke så sjeldent. Lenke til kommentar
Kaller alle biler Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Eller bare spørre politiet når jeg ser dem, er ikke så sjeldent. Neste gang du møter de, trekker du fram kniven så raskt du bare klarer, og spør om den er lovlig å ha i Norge. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Eller bare spørre politiet når jeg ser dem, er ikke så sjeldent. Neste gang du møter de, trekker du fram kniven så raskt du bare klarer, og spør om den er lovlig å ha i Norge. Haha, hadde vært genialt. Men er dette en kniv da? Vil da egentlig tro det klassifiseres som en brusåpner? Endret 20. november 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Spørsmålet er hva som er formålet med kniven ? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Spørsmålet er hva som er formålet med kniven ? Formålet er å lære seg å bli god på å trikse med kniven, eh, mente brusåpneren. Endret 20. november 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
bossumm Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 newgraham selger trainer balisonger. de holder til i usa og selger til hele verden, http://newgraham.com/store/product/1791/Ro...rainer-KO2000A/ det er ikke oppgit at den er ulovlig noe sted cutlerylover sier at den er lovlig overalt så hvorfor skulle den ikke hvere det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå