tjodalv Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei og hå! Kjøpte Beyerdynamic Dt770-pro 80-ohm versjonen her om dagen som jeg er sinnsykt fornøyd med! Er på utkikk etter en DAC eller et eksternt USB-lydkort for å få guffa opp lyd og lydkvalitet. Har ikke mye peiling på dette området derfor håper jeg at akkurat DU kan hjelpe meg med dette! Har tilgjengelig 1000 til 1500 kr. Noen tips? Takk for svar! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Siden ingen andre har kommet med noe tips, kommer jeg med et; Beresford Caiman, som er USB/toslink/coax DAC/preamp med hodetelefonforsterker, riktignok såvidt over din range men. Folk har masse pent å si om den om du googler litt, finner sikkert andre lignende DACs etc som folk sammenligner med også ^^ Lenke til kommentar
Flames Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 http://www.head-direct.com/product_detail.php?p=74 Hva med den? Både DAC og forsterker, til en veldig overkommelig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå