pinnemannen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hallo Var lei av høy ping og satt opp xboxen min i DMZ og port fwd'a portene til XBL mot xboxens IP. Men, jeg er litt paranoid og liker ikke DMZ åpent for alle, så er det noen som vet IP'adressene til LIVE sine servere, slik at jeg kan sette opp kun disse mot DMZ. Takk Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hallo Var lei av høy ping og satt opp xboxen min i DMZ og port fwd'a portene til XBL mot xboxens IP. Men, jeg er litt paranoid og liker ikke DMZ åpent for alle, så er det noen som vet IP'adressene til LIVE sine servere, slik at jeg kan sette opp kun disse mot DMZ. Takk må vel være åpent for alle, iom. at host i de fleste xbl-spill er listenservere hos tilfeldige xbl-spillere? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er det så farlig å sette Xboxen på DMZ? Den gjør jo bare det at alle portene blir åpne på IP-adressen til Xboxen. Og det fins ikke noe farlig som kan komme inn på Xboxen i en spesiell port. Kjører selv DMZ på Xboxen min, aldri hatt noe problem med det. Lenke til kommentar
pinnemannen Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Er det så farlig å sette Xboxen på DMZ? Den gjør jo bare det at alle portene blir åpne på IP-adressen til Xboxen. Og det fins ikke noe farlig som kan komme inn på Xboxen i en spesiell port. Kjører selv DMZ på Xboxen min, aldri hatt noe problem med det. Mulig det ikke er farlig, men som jeg skriver så er jeg paranoid Har forsåvidt aldri hørt om en Xbox som har blitt hacket Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 send en mail til m$ og spør da? lurer på hva de svarer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå