Nilser Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Hei og hopp! Hvor skal en ta på godlukt for å få den til å sitte? Hvor mange sprut og hvor hen på kroppen? Rett etter dusj eller når kroppen er tørr? Endret 19. november 2009 av Nilser Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Min rutine. Og såklart er man tørr. 1. En lett spray på håndleddet. 2. Gni håndleddene sammen 3. Gni ett håndledd på hver side av halsen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Min rutine: 1: Ta av korken 2: Rett flasken mot halsen 3: Spray Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Hvor mange sprut kommer jo ann på parfymen og hvor sterkt du vil lukte. Men har samme rutine som thrice. Påfører parfymen til slutt, tørr. (med andre ord når jeg er helt ferdig med å ordne meg etc). Bare å spraye løs på halsen kan gi alt for sterk lukt. Bedre å ta det på håndleddet eller på litt dopapir og gni det inn. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Bare sprayer ut i lufta og danser litt rundt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå