MrAvionics Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei. har lasta ned demoen fra to forskjellige sider... Ingen av de som jeg lasta ned funket. Spillet ble installert men vil ikke starte. Skjer ikke noe når jeg klikker på snarveien. Jeg har Windows 7 og min far har Windows XP. Jeg merket ikke noen ting etter at jeg hadde lastet den ned men min fars data slo seg av hele tiden etter at den var installert. Måtte inn i sikkerhets modus og ta systemgjennomretting... Så noen som vet hva som kan være galt og eventuelt en link som dere VET funker? Takk-- Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Bomp? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Noen her som vet? VENTER I SPENNING=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Prøv å høyreklikke og velg "Kjør som administrator." Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Har selfølgelig prøvd det =) Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 kjøpe det itedet? 99kr Desperados 2 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Hehe, ja kan få det for 70 kroner også hvis jeg vil. men det er ikke jeg som skal ha det. Det er min far og gidder ikke bestille det uten å teste det=) Det har jo ikke akkurat fått gode tilbakemeldinger=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå