WheelMan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ja, som topic sier - hva er det med dagen i dag? Fikk en random "gratulerer med dagen" av en kamerat, men han nekter å fortelle meg hva det er. Jeg har ikke navnedag, heller ikke bursdag. Han mente det sto på wiki, men eneste jeg fant der var Men's day og Toilet day i dag - og det var ikke det ifølge han. Det har noe å gjøre med dagen i dag, Torsdag. Ikke nødvendigvis 19. November, men en Torsdag 19. i hvilken som helst måned. Any ideas? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 En dag til helg kanskje? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Nei, da hadde det vært hvilken som helst Torsdag. Det var spesifikt Torsdag 19. Kan også legge til at det var til en bestemt mengde personer / gruppe personer (gratuleringen altså.) Endret 19. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hmm... Kanskje noe du har glemt, men de har husket på? Altså, noe som skjedde med deg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Nei, det var ikke bare rettet til meg - men en bestemt gruppe personer. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kanskje det er et år siden den gruppa mennesker gjorde noe spesielt? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Assassin's Creed 2 , Gratulera med dagen. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Rødhårede? Tror det er kick a Ginger day i morgen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Nytt hint; det er ingenting nerdete. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Dette var en hard nøtt Wheely... Du får si til han som gratulerte deg at det er en gjeng på forumet som vil ha svaret før huet går i senk av "logisk"-tankegang Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg tror han tulla med deg, tilfeldig og uten grunn. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 CypheroN: Nei, er ikke slik. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Jeg ble gratulert i dag på grunn av "den offisielle mannedagen" av noen venninner Men som du sa var det ikke dét som var grunnen til din gratulasjon, og jeg har ingen idé hva Torsdag den 19. kan være. Endret 19. november 2009 av chris_9 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 CypheroN: Nei, er ikke slik. Hvorfor så skråsikker? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Dette er veldig usikkert, men torsdag kveld fra nydalen ble sendt idag kl. 21:40. Siden det er et humorprogram kan det jo hende at det er noe de har funnet på der. Men jeg har ikke sett det programmet, så jeg vet ikke. Endret 19. november 2009 av TSP Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 noe av dette ? Det der er vel mere historiske hendelser som skjedde den 19. November opp igjennom årene. Trådstarter vil ha noe spesielt om torsdag den 19 uansett måned tydeligvis. (På samme måte som fredag den 13. er en ulykkesdag) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 CypheroN: Nei, er ikke slik. Hvorfor så skråsikker? Fått slike fra han før, ikke nødvendigvis gratulasjoner, men noe annet. Og de har alltid stemt, og har blitt forsikret også denne gangen om at det er legit. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fått slike fra han før, ikke nødvendigvis gratulasjoner, men noe annet. Og de har alltid stemt, og har blitt forsikret også denne gangen om at det er legit. Såpass ja. Ja, du får spørre han i morgen om han kan innrømme hva det gjelder, hvis du ikke finner det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå