svve1 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Heia Lurte på om det fantes slike kort som det gjore før. Man kunne sette inn kort i hovedkortet får å få ledig port.. før var det jo en ann type da som pci å det som var før det å husker ikke hva det het men men. Det, det er snakk om er PCI-Express x1 Slot fins det slikke kort enda? slik man får fler slots på hovedkortet Takker får svar Lenke til kommentar
gxi Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Teknisk sett kan man ikke gjøre om en PCI Express x1 til flere PCI Express x1 slik man kan gjøre med PCI. Jeg er usikker på om det er mulig å ta en PCI Express x4-slot f.eks å gjøre den om til 4xPCI E x1, men jeg finner uansett ikke noe slikt i mitt søk. Du er vel kanskje klar over at en PCI Express x4, x8, x16 eller x32 også kan brukes som x1 i tilfelle du har noen slike ledige? Lenke til kommentar
svve1 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Teknisk sett kan man ikke gjøre om en PCI Express x1 til flere PCI Express x1 slik man kan gjøre med PCI. Jeg er usikker på om det er mulig å ta en PCI Express x4-slot f.eks å gjøre den om til 4xPCI E x1, men jeg finner uansett ikke noe slikt i mitt søk. Du er vel kanskje klar over at en PCI Express x4, x8, x16 eller x32 også kan brukes som x1 i tilfelle du har noen slike ledige? Ok: Takk får svar uansett:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå