Mannen med ljåen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hallo! Jeg bruker Lyse/Altibox. Tidligere har det vært mulig å lese et sammendrag av alle programmene ved å trykke på en knapp. Nå står det bare f.eks. "Dokumentarserie". Det virker som om han som skriver inn alle programkommentarene er på ferie! Det er meget irriterende når jeg lurer på hva kveldens Mythbusters-episode handler om, å ikke få vite det før episoden starter. Jeg kan finne det på Internett, på nettsiden www.se.no men det er unødig komplisert når tjenesten jeg betaler for faktisk skulle inneholde denne infoen. En annen ting er at jeg er sikker på at det pleidde å være en tast man kan trykke på for at programinformasjonen skal komme fram nederst på skjermen mens man fremdeles ser på programmet. Husker jeg feil, eller er virkelig denne funksjonen borte? Nå må man inn i Menyen og kan ikke se på programmet mens den begrensede infoen vises, da infoen bare vises i fullskjerm. Vurderer å maile dem... Skal en slik mail rettes til Lyse, Altibox eller noen annen? Er ikke helt sikker på firmastrukturen. Da vi bestillte, het det bare Lyse. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Takk for det. Men jeg lurer på om flere har erfart det samme som meg. Evt. flere som kan huske den funksjonen som jeg tror har blitt fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå