roauk Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Siden onsdag opplever jeg at de jeg snakker med i min mobiltelefon (HTC Touch HD) i perioder ikke hører hva jeg sier eventuelt veldig hakkete + samtaler plustelig blir brutt. Jeg hører derimot veldig godt hva de sier til meg. Dette virker bare til å oppstå i min egen leilighet. I små perioder virker det også helt i orden. Jeg mistet mobilen i bakken på mandag, men snakket ikke så mye i telefonen mandag og tirsdag. På onsdag fikk jeg opp radiobasert bredbånd + router, og da startet klagene fra de jeg snakket med. Jeg trodde først mikrofonen var blitt delvis ødelagt, og fikk låne en ny mobil i dag. Den har de samme problemene, og problemet må derfor være lokalisert til leiligheten. Ettersom problemet ikke har vært der før jeg fikk routeren og radiobasert bredbånd, lurer jeg på om problemer ligger der. Ettersom jeg fikk radiobasert bredbånd + DLink 524 router lurer jeg på om det er forstyrrelser fra den som utgjør problemet, men det har jeg aldri hørt om eller opplevd tidligere. Routeren er prøvd både på kanal 6, 1 og 12 Endring 19.11.09 22:43: Har koblet ut trådløs router og radiobasert bredbånd, men det hjalp tydeligvis ikke. Noen tips? Endret 19. november 2009 av roauk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå