Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bham til Osl , hvilket fly er billigst....haster ? Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bham som i Birmingham? 3000 NOK via Brussels www.wideroe.no Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Billigbillett til London og buss. Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Billigbillett til London og buss. Så du mener at trådstarter skal fly til London for å ta buss til Oslo derfra? Ryanair flyr ikke fra Birmingham til Norge så det er utelukket, samme med Norwegian. Eventuelt buss til London-Gatwick og så Norwegian derfra, til 2500kr. Endret 19. november 2009 av koots Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Billigbillett til London og buss. Så du mener at trådstarter skal fly til London for å ta buss til Oslo derfra? Ryanair flyr ikke fra Birmingham til Norge så det er utelukket, samme med Norwegian. Eventuelt buss til London-Gatwick og så Norwegian derfra, til 2500kr. Jeg håper det går an å se at jeg beklageligvis snudde reiseveien. Altså (noe jeg har altfor lang erfaring med) buss FRA Birmingham til London, billigfly derfra. Billigste kombinasjon varierer, men jeg har fått gode priser med BA, Ryan og Norwegian. Sjekk bussprisene nøye. De varierer voldsomt. Tog er av og til rimeligst. Ole Endret 19. november 2009 av Ole3 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ryanair flyr ikke fra Birmingham til Norge så det er utelukket, samme med Norwegian.Reiste den strekningen med Ryanair nå i oktober, har ikke fått med meg at de kuttet ruten. Lenke til kommentar
koots Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ryanair flyr ikke fra Birmingham til Norge så det er utelukket, samme med Norwegian.Reiste den strekningen med Ryanair nå i oktober, har ikke fått med meg at de kuttet ruten. Hmm, jeg fant ihvertfall ikke noe på nettsidene til Ryanair. Buss/tog til London-Stansted også Ryanair til Rygge eller Torp blir vel billigst, om du da ikke drasser med for mye bagasje og sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er det no vits aa fly til Geneve med Norwegian og saa ta tog til Bern.....kan vel likegodt fly direkte til Bern hvis det blir like dyrt.........fra Gen maa jeg ta tog. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er det no vits aa fly til Geneve med Norwegian og saa ta tog til Bern.....kan vel likegodt fly direkte til Bern hvis det blir like dyrt.........fra Gen maa jeg ta tog. Haha! Hva slags imbesil tråd er dette? Til hvilket land skal du reise trådstarter? Du snakker jo om Sveits nå? rotete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå