dkndude Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei ! Kan ikke på noe som helst jeg kan ønske meg ! Noen tips ? Er 14 år og gaven kan være alt mellom himmel og jord uten om CD-er, Dataspill, DVD-er ol. Gavene er ment fra tanter og onkler og besteforeldre. Har derfor laget noen katogorier som du må skrive i innlegget ditt. Besteforeldre : 500 - Onkler og Tanter : 300 - Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Penger? Nei, penger kaller man ikke julegave, funker kun til bursdag det : ) Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bøker? Hørtes fryktelig stusselig ut å ikke kunne ønske seg verken CDer, filmer eller spill. Klær blir vel dessuten litt vanskelig. Du kan vel eventuelt ønske deg gavekort? Det er litt mer personlig enn en 500 lapp i hånda Spør også om du og besteforeldrene kanskje kan ta en tur på et senter sammen, så får du brukt gavekortet og tilbragt litt tid med dem. Pleier ihvertfall alltid jeg og bestemora mi gjøre, jeg er heller ikke lett å kjøpe gaver til Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Vet ikke om du er jente, men hva med sminkesaker? Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Vet ikke om du er jente, men hva med sminkesaker? Gutt Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Vet ikke om du er jente, men hva med sminkesaker? Gutt Åja Men jeg synes det var litt rart at det var en gutt som ikke ville ha spill, dvd'er osv Klær da? Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Klær går jo selfølgelig ann, men er redd for å få ting som ikke jeg liker, ikke så enkel å kjøpe klær til skjønner du ... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Moderne 14-åringer skaffer slikt ulovlig. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Moderne 14-åringer skaffer slikt ulovlig. Ja, ja, men det er jo noen som ikke liker å være kriminelle da Gavekort på klær? eller bare noen penger du kan kjøpe klær for? Lenke til kommentar
kjellung Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvis du har noen hobbyer ville jeg satt det på ønske lista . Selv ønsker jeg meg penger hvert år men ender alltid opp med å få en boxer i tillegg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Er 15 selv og ønsker met sånn et "Universal" gavekort som funker på alle butikker på det kjøpesenteret jeg oftest er på. Endret 20. november 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
martia Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ønsk deg en sesong av et tv-serie du liker! Det er kjempefint å ha en dag du er syk, eller en dag det er regner osv. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hva med heller å si at du ikke ønsker deg noe iår? Men at du setter heller mer pris på maten og familien... Man må jo ikke ønske seg noe for å please onkler og tanter.. men heller si at du ikke ønsker deg noe iår.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå